vad jag har haft för mej den senaste veckan! #2

Sen i tisdags så vet jag inte riktigt vad jag gjorde först.. eller jag tror jag typ solade rätt mycket (dvs sprang in och ut vannan minut när solen gick i moln) och sen tror jag att jag klippte gräset med (eller nånting?).
Sen gick jag in, och sen bakade jag chokladcupcakes med frosting och jordgubbar på toppen! :D och efter några misslyckade cupcakes för några månader sen, så blev domma så jäkla goda haha *självgod japp* :D nämen om jag typ testar nya saker så blir dom oftast asmisslyckade och jätteäckliga, men domma har jag gjort massor av gånger innan så dom kan jag nu liksom! ;)
menmen! sen tyckte mamma att vi skulle bjuda över våra andra grannar på fika efter maten, så dom kunde få smaka på mina cupcakes, så då kom dom vid sjutiden! 
å det var la trevligt! dom är dock rätt gamla så det var la inte SUPERKUL, men jag fick iaf 200 kr som försenad konfirmationspresent, yeyy :D :D 
å sen satt jag väl vid datan resten av kvällen.. 
sen igår va en sjukt rolig dag! sov läänge (kan seriöst inte stiga upp tidigare än 11 numera :O) och sen vet jag seriöst inte vad jag gjorde i typ två timmar (sämstminne.com), haha men jag TROR att jag typ klippte gräset..? eller vafan gjorde jag?! omg blir ju rädd.. :o haha shit kommer inte ihåg?! JAJA nåt var det! 
sen vid tvåtiden så åkte jag ner med moppen, och pappa cyklade, ner till mina kusiner för att prata med dom lite :) så sen satt jag väl och snackade med min kusin om lite allt möjligt i en halvtimme typ. Å sen var jag tvungen att sticka hemåt och äta mat, innan jag skulle iväg och rida! Så sen vid fyra så skjutsade mamma mej till en som heter Anna, som är min systers kompis! Eller hon är ju min kompis med men eftersom hon är 8 år äldre umgås vi ju inte direkt haha ;) men jag har känt henne typ hela mitt liv! 
Å sen fick jag rida med henne igår då, på hennes fjording Leidi, medans hon tog en annans fjording som hette Lovis. Och det va så sjukt kul! :D lätt en av de roligaste ridturerna i mitt liv! 
Vi red en aslång runda nästan ner till vättern, på massa mysiga skogsvägar, stigar, grusvägar och ängar! Typ mer än 1 mil blev det, så det tog ju en stund! Men det va skitkul, vi pratade hela tiden om allt mellan himmel och jord, och  vi galopperade hur mycket som helst på alla fina raksträckor, och hade askul! :D det var oxå svinkul när vi bytte hästar så jag fick Lovis, som var skiitsnabb och typ stack iväg i galoppen, haha x)
nämen så det var en riktigt lyckad ridtur! :D sen när vi kom hem efter typ 2½ timme så kom pappa och sen efter han pratat i år med anna och några andra, så åkte vi hemåt! 
och sen chillade jag typ på kvällen :)
 
haha dom blev inte så vackra, fast jag försökte iaf! men goda blev dom ;)
höhö bra kvalite med.. xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback