Imån sticker jag till paradiset! <3

Hejsvejs allihopa :D får bli ett snabbt litet inlägg innan jag sätter mej och kollar på wallander! :)
men det har vart en bra dag! sov ut lääänge, det behövdes kan jag säga efter förra natten.. ;) sen så åt jag frukost osv, och sen började jag packa till åland! :) å sen chillade jag typ bara en stund, och sen så klippte jag klart gräset! haha har f*n tatt mej typ 1 vecka å klippa klart hela vår gigantiska gräsmatta xd 
men nu är jag färdig! ;)
å sen gick jag in, fikade lite och packade typ lite mer, och sen efter nån timma åkte jag och pappa och hämtade en bok som jag fick låna av elsa till åland, (världens bästa bok btw, Mitt perfekta liv heter den) och sen åkte vi en sväng till krysset och sen åkte vi hem och åt mat! :) 
å sen efter maten gick jag ut med mina söta katter som båda hängde efter mej på en promenad haha, dom är så söta x) så vi gick ner till fårhagen, och jag tror jag såg thelma för det lät som henne och såg ut som henne! såg ju henne i fredags btw, hann aldrig skriva det! Det va när jag, min moster och mamma gick ute i fårhagen, å jag letade å letade efter henne, och tillslut såg jag henne, och hon kände igen mej :') saknar henne så mkt, lilla gumman.. men hon har det jättebra med alla andra får nu!
Men somsagt, tror jag såg henne igen :) men sen efter en stund fick min lilla töntkatt nathalie typ panik å började mjaua helt hysteriskt, så då gick vi hem igen ;)
men nu börjar wallander om några minuter, och så måste jag packa klart och så!
så blir nog ingen mer uppdatering, och imån bitti sticker vi ju till paradiset på jorden Åland! Å där kanske det blir uppdatering typ nån gång, vet inte, men annars har vi ju inget internet där så kanske inte hörs på en vecka.. men vi får se! 
Hoppas iaf ni får en underbar vecka här hemma, för det ska vi ha! Åland, HERE WE COME! :D 
 
världens bästa ställe<3
bild från förra året :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback