har det grymt på bästa åland!

Heeeey allihopa! :D yes, som rubriken lyder så har jag det grymt på bästa platsen på jorden, och vill inte åka härifrån.. :( dock bestämde vi oss för att stanna två dar längre, så kommer hem på torsdag ist :D
men vi har som vanligt gjort massa roliga saker, bl.a såklart solat och badat MASSA (har vart grymt väder alla dar), vart med min kompis Jojo, ridit på hennes häst, vart hos mina "småkusiner", vart hos andra kompisar och nu har vi vart i M-hamn några timmar, så sitter på bibblan nu :) ska strax gå å tvinga pappa att köpa ett par solglasögon åt mej hehe ;)
sen resten av de dagar som är kvar ska vi åka ut till en ö och hälsa på några där, och sen ska vi träffa min kusin å hans tjej och sen bara slappa på stugan! :D
men nu måste jag sluta, men hoppas ni har det grymt hemma oxå!
PUSS :*

Kommentarer
Ella :D säger:

Åh va synd då är det precis att vi inte hinner va i sommar får jag är borta nästan ändå tills skolan börjar :( Men vi får va nån annan gång :)) ha de bra! xx

Svar: Åh nej :( men hallå?! era bilar va ju hemma igår?! :O eller såg jag i syne?! x)
Frida'

2012-07-30 | 18:08:48
Frida ;D säger:

Sv:
DUU! :*
Nja det var fint förra veckan men nu i helgen & idag så har det inte vart så bra.. :( <33

2012-07-30 | 20:07:50
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback