Dag 8-påväg hem!

Sen på måndagen steg vi väl upp vid niotiden eller nåt tror jag? å då gick jag väl först ner och gick på toaletten, satte på linserna å sminkade mej osv, och sen gjorde vi frukost i tältet. 
Sen tog vi väl det lite lugnt, och sen vid typ halv elva eller nåt så packade vi ihop tältet och alla grejer, och sen typ vid elva så åkte vi iväg mot flygplatsen! å när vi kom dit var det ju stort så in i h-vete, så vi trodde ju vi aldrig skulle hitta mamma, särskilt när hennes mobil typ var avstängd. Men sen kom hon där efter en stund, så det va skönt! :) å sen gick vi till nån svindyr affär, typ norska 7eleven, och köpte kaffe/choklad och cookie typ :) å sen så satte vi oss i bilen och drog iväg igen!
å sen körde vi på, ända till typ vi kom till nånstans nära gränsen, och där fick mamma och pappa för sej att gå in på typ världens största affär som hade ALLT möjligt, så där fastnade ju dom i typ en halvtimma -.- aja, sen fick jag glass iaf ;P
å sen drog vi vidare, kom över gränsen osv, å jag sov rätt mycket igen haha, så gött ju! :D
å sen så kom vi till västkusten, där vi sen stannade i typ sveriges mysigaste stad Fjällbacka! Å där gick vi runt på dom mysiga små gatorna i solen, och sen åt vi jättegod mat på "Bryggan" och satt där och åt och solade oss! Där snackar vi svensk sommar när den är som bäst :D
nåväl, sen efter vi vart där nån timma var vi tvungna att åka vidare, så då gjorde vi det. 
Sen i falköping elr nåt stannade vi vid nån mack och köpte varm choklad igen haha, och sen var det ju typ bara nån timma hem! :) 
å sen var det riktigt gött att komma hem och ÄNTLIGEN få sova i sin egen säng igen! :)
men det var en sjukt mysig och rolig resa till fina norge, och det blir säkerligen mer norge snart igen, stina har redan fixat jobb åt mej på hotellet om några år, hahah x) nämen det skulle jag INTE ha nåt emot alltså! käna SJUKT bra med pengar + vara i ett sjukt fint land (Y)
Jaja, *phju* nu är jag ääääntligen färdig med norgeresan, thank god, det tog några dagar..! ;)
haha nu måste jag bara berätta om falsterbo med.. höhöhö.. aja det är inte lika ansträngande iaf! ;)
 
minicollage med fjällbacka! 
sen gjorde jag två till collage om norge, med lite bilder jag inte tatt med, men dom sparar jag till en annan gång! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback