studiedag imån :D :D

Heeejsan allihopa! :D
som vanligt är jag trög och väntar med bloggandet till sist, och nu har jag typ 3 min på mej att blogga -.-
men har haft rätt fullt upp ikväll med sista delen av årsresumén bl.a..men nu är den alldeles strax färdig, så kommer upp imån, då vi är lediga :D
har typ inte planerat så mkt förutom att jag ska bara vara hemma, gå ut, packa till sthlm, städa och göra läxor.. ;)
men det blir såå gött att slippa stiga upp vid sex..!
men anyway!
dagen har vart bra, inte suuperlång för att vara tisdag :)
men vi har haft de vanliga lektionerna, och på matten hade vi mattediagnos IGEN, och denna gången fick jag nästan alla rätt :D typ 21-/21 ;D så det va gött! å sen blev jag färdig med min första vante på syslöjden med :D haha blev vääldigt stor åså, men är ändå nöjd för det är min första vante jag virkat! :)
men annars har jag inte så mkt att berätta om dagen faktiskt..men för övrigt så var den bra och rolig haha :D
men nu måste jag sluta, men hörs imån!
puss :*

Kommentarer
Frida :) säger:

Sv:

Jaa älskar att kolla på såna program!! ;) <33

2012-01-24 | 23:25:46
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
Anonym säger:

Sv:

Jaa.. :(



JO hur ful som helst! -.-

typ i början av januari nån gång! ;) <3

2012-01-25 | 19:40:15
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/
FRIDA :D säger:

Den förra kommentaren va av mig! ;)

2012-01-25 | 19:41:00
frida igen säger:

fast det såg du ju på blogglänken kom jag på nu -.-



Aja ska sluta kommentera nu! ;) <33

2012-01-25 | 19:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback