sista delen av årsresumén på G!

Hej allihopa!
Är inte på världens bästa humör just nu för fick veta en ganska tung sak nyss.. vill inte säga det här och så, men det är inget om mej och JAG mår iaf bra!
så ska försöka släppa det nu och berätta lite om min otroligt sköna studiedag:
först sov jag då läänge (OFC) och sen typ gjorde jag inte så mycket till typ ett. då gick jag ut i det najsiga vädret och åkte pulka igen hihi :) nu i en brant backe, va askul haha!
och sen gick jag till hästarna en sväng och gav dom lite hö (snor alltid från fåren haha..) och så kom ju min kära gertrud och hälsade på mig haha ;)
och sen efter det gick jag hem, och så skidade jag lite i trädgården :P
sen gick jag in, kollade lite på tv, och sen började jag städa lite och skriva packningslista till helgen!
och tja..sen har jag väl inte gjort så mycket mer tror jag.. typ gjort läxor å sån skit :s
men det har vart en lugn och skön studiedag, behövdes verkligen!
men nu ska jag inte sitta här och prata om ointressanta saker utan fokusera på att göra det sista på årsresumén som kommer upp här alldeles strax! :)
så vi hörs snart, puss :*
haha lagom ful bild jag tog när jag åkte pulka..
(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback