måndag :)

hallå alla! :)
asså åh. stör mej så sjukt mkt på mej själv ibland asså -.- nu har jag suttit här vid datan i över 2 h och kollat MASSA bloggar, gjort läxor osv. och sen precis när jag ska stänga av kommer jag på att jag har en egen blogg med! -.-
haha jaja! så det får la bli en kort liten sammanfattning av dagen dårå :)
dagen har bestått av: riktigt go gympa (även om den va rätt jobbig), med mkt kondition och styrke-övning (det jag behöver, heh) och sen "rugby" fast med en såndär tung medicinboll! hahah va askul, man typ tog bollen och bara kutade igenom allt och alla och försökte lägga den på mattan xd fast jag koncentrerade mej mest på att attackera motståndarna haha! typ tackla (försöka, flög för det mesta som en boll), sätta naglarna i andra, hålla fast dom osv, hahah! x)
och sen efter idrotten va det engelska, rätt chill :)
å sen va det spanska, gjorde la det vanliga typ, och sen va det mat, och sen matte och sist handledartid som va precis som vanligt! :P och sen hade vi askul i bussen med, satt och pratade med oskar och HAHAH fyfan va elsa och jag hade kul x'd hhaha, stackars oskar! xd
haha, så har varit en väldigt vanlig måndag med mkt flumm (Y) :D
och sen när jag kom hem gjorde jag smoothie, la mej framför tv'n, sov ett tag (hahah ÄLSKAR att sova på eftermiddagen/kvällen xd), å sen kom mamma hem och så åt vi mat och blabla..
inget intressant så nu ska jag sluta babbla!
men vi nog imån igen hörrni!¨
puss :*
ååh läntar till sommaren :( fast iofs taggar man ju trysil först, men sen får det gärna bli sommar tack!
denna bilden är tagen på sardinien förra sommaren (2010) :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback