YOU ARE ENTIRELY UP TO YOU. YOU MAKE YOURSELF AND YOU MAKE YOUR LIFE

Hejsvejs alla! :)
har egentligen inte så mycket att säga förutom att det vart en bra dag på "jobbet" idag! inte lika händelserik och rolig som igår, men ändå najs! :)
sen va det helt sjukt gött när vi slutade och gick och köpte godis och satte oss mot en vägg mot ett hus som låg nere vid vattnet, och satt där i solen och bara hade det gött! ååh va det kändes vårigt då! typ minst 15 grader i solen! (Y)
sen så har det vart riktigt skönt här hemma med, när jag kom hem slappade jag lite, sen gick jag till nonni och vidur och gav dom mat, va så himla fint när jag kom upp där och såg dom stå där i solnedgången! :)
och sen när jag kelat med dom en stund gick jag hem, gjorde lite läxor och sen kom mamma och pappa hem och gjorde mat, och nu har jag suttit här och kollat 100tals bloggar och kollat på halv åtta hos mej!
så det är la hur min dag sett ut! ;)
hoppas ni med haft en toppendag!
men vi hörs senare om jag har nåt att säga haha, eller imån!
puss :*
såhär gött har vi det efter jobbet! :D
så.jäkla.gött. !!!!!!!!!!!!
..och såhär fint var det när jag gick till hästarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback