tröööttttt.....

Japp, trött kan man säga att jag är nu! xO har typ stått och gått HELA dagen och jag säger bara stackars mina fötter.. ;)
haha nejmen hej förresten! :D
okej, så farligt är det inte, och faktum är att det vart en riktigt grym dag! :D
har haft det riktigt kul på "jobbet" (haha), och idag fick vi göra lite mer!
till exempel var jag och elsa så sjukligt duktiga att vi städade HELA torr-skafferiet och satte iordning alla saker där osv! hahaha snacka om att vi va stolta sen! x))
nejmen ah, det är en sak vi fått göra, och sen har vi gjort massa mer saker som jag inte orkar berätta.. ;)
men ah, var en bra dag iaf! och dessutom fick vi sluta 13:50 IGEN! :D typ bara för vi är så grymma och jobbar på aset och knappt tar några raster haha! nejmen asså ah, är så tråkigt när man bara står där och typ inte gör nåt! går så sjukt mkt snabbare och lättare när man får nån uppgift!
men jaja, ska sluta och babbla om det nu! ;)
men anyway så efter vi slutade kom elsas syster kajsa till cafét, och sen gick vi allihopa till mcdonalds (igen haha) och denna gången tog vi och delade en mcflurry och vinkade lite till william som va fullt upptagen med att göra hamburgare! ;)
haha, och när vi satt där och åt konstaterade vi att det va fettisdagen idag, och att vi borde äta semlor, så då tog vi en buss bort till citygross haha :D och där stötte vi på frida och lollo som stod och packade upp varor! ;) och sen gick vi och köpte hårfärg, semlebullar (asså såna man gör själv typ), kakor och glass ;D
och när vi va färdiga tog vi bussen bort till ikea, och gick och tog ÄNNU mer att äta hahahahah, så tjocka är vi xd så där tog elsa och kajsa pizza, och jag en semla för 5 spänn :D även om jag inte är ett fan av semlor egentligen, haha men är det fettisdagen så är det! ;D
och sen drog vi bort till a6 där vi gick till massa skoaffärer och prövade massa olika ashöga klackskor och till h&m där vi gick och "klädde ut oss", haha, askul xd å sen gick vi till deras föräldrars jobb och drack massa varm choklad och cappucino och snackade ända tills deras föräldrar slutade jobba och vi åkte hem! :P
och sen när jag kom hem stack jag och mamma direkt till hästarna och gav dom mat! :)
så så har min dag sett ut haha! blev mycket text visst hehe.. jaja nu ska jag fortsätta med trysil-inlägget (är strax färdig!) så får vi se om det kommer upp idag, annars imån.
men vi hörs imån alla, pussss! :*
haha riktigt udda väder är det nu må jag säga! :o såhär såg det ut i förrgår, och nu är det knappt nån snö kvar alls och i stan va det typ 5-8 grader och sol och det kändes som vår!
åhh, vill ha vår och sommar nuuuuu...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback