sportlov! :D

Heeeeeey alla! :D
Japp, nu har man då SPORTLOV, och kommer inte se till skolan på TRE veckor eftersom det är prao två veckor sen :D så j*vla gött! :D
och nu har man äntligen klarat av alla jobbiga prov osv! hade ju då spanskaprov imorse, och jag får la hoppas det gick hyfsat iaf..hade dock inte övat superdupermycket så vi får se..
menmen! annars har dagen, och tja hela veckan varit grym! :D
har ju tyvärr inte kunnat uppdatera så mycket, men igår va också en asbra dag! :) särskilt sen på kvällen när vi satt med johan och åt middag, åt semlor (igen!) spelade gitarr och piano och åt massa godis! ;)
sen så har det somsagt vart en riktigt bra sista dag innan lovet med!
hade ju först då spanskaprovet, sen långrast då jag köpte ett halvt kilo godis (på allvar asså hahah) till trysil, sen idrott då vi åkte skridskor igen, sen lunch, sen SJUKT flummig so (bland annat stoppade kevin in mitt cocacola-läppsyl i näsan på den lektionen x0 xd) och sist rätt go kemi :D
så det va inte en så farlig dag precis ;)
och sen har jag inte gjort nåt mer än slappat framför tv'n här hemma och tjockat i mej massa onyttigheter, hehe..
nåväl, nog om detta! :)
nu är det iaf endast typ 30 timmar tills vi åker till trysil! :D :D weeeehooo!
kommer bli AWESOME!
men nu måste jag sluta, men vi hörs imån oxå!
ha en bra fredagskväll alla!
puss :*
btw, förlåt för tråkiga inlägg hela tiden.. :/ men har knappt tid för nåt mera...eller jo, men pallar typ inte xd men vad vill ni läsa om?!?!??!?!?!??!

Kommentarer
Frida ;D säger:

Åh va fin bild!! ;) <33

2012-02-11 | 17:31:15
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback