söndag!

Hejsvejs allihopa! :) Idag har vart en rätt skön söndag :) Har inte gjort så mycket mer än pluggat kemi, vart till hästarna en sväng (och typ blivit påsprungen av en flock hungriga får haha), ätit pizza och ridit :p Så inte så intressant direkt, men kan ju berätta lite om ridningen iallafall :) Hade gubben, som jag hade för några veckor sen, och hade honom även i torsdags. Och tjaa, kan väl säga att det gick iaf lite bättre än i torsdags, då det gick skit rent ut sagt xd nämen som sagt (?) är han en rätt svår häst, som kan vara ganska respektlös och inte lyssna på ryttaren. Och precis som i torsdags hade vi WE, och precis som då så sket han i.mig rätt.mycket, ville typ inte stanna, gick på sakerna, ville inte samarbeta osv. Dock var det lite bättre idag och idag fick jag åtminstone stopp på honom! ;) (även om han gick på ett bord med en tekanna på två gånger, haha xd men aja, är ändå hyfsat nöjd, eller iaf mer än i torsdags! Han är dock ABSOLUT inte en av favoriterna i stallet xd haha dessutom hatar alla hästar i stallet honom, så när vi kom in i stallet började typ alla hästar bocka och sparka bakut, ahaha xd stackars gubben.. ;) Men men, nu måste jag sova! Men hörs imån tror jag! :) Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback