skärpning!

asså guuuud va sur jag blir på mej själv! :@
asså nu har jag suttit här vid datan i typ ÅR och kollat 1000 bloggar, skrivit ett aaaslångt mail till syrran osv.. men glömt det viktigaste typ: bloggen!
åååh, skulle ju skrivit om trysil jue :( nu kommer det ta år för mej att göra det :@ gaah va sur jag blir!!
men aja, hinner ändå inte ikväll.. men jag kan ju åtminstone berätta om min grymma födelsedag jag hade igår! :)
okej, hände inte såå mycket fram till kusinerna kom och så ju, men sen hade vi en asmysig kväll med massa prat och skratt med alla kusinerna, jäättegod mat och tårta, melodifestivaltittande, gulligull med tyra och presentöppning! :D
fick skitbra och nödvändiga presenter; pengar, stoor plånbok, godis, sjal från afghanistan och 16 gb-minneskort till mobilen :D så nu kan jag ta massssssa bilder osv med mobilen utan att minnet tar slut (Y)
så det va awsome!
och idag har vart en slappdag, har inte gjort ett skit typ x)
men imån börjar praon! :D är rätt taggad faktiskt!
men nu ska jag umgås med familjen och äta varma mackor! :)
hörs imån tror jag!
puss :*
fina tårtor va?! :)
presenter :D :D

Kommentarer
Frida :) säger:

ska du säga söta människa! :O <33

2012-02-20 | 19:37:45
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback