plugggggggg...

Halloj alla! :)
Japp, som rubriken lyder så är det precis det jag håller på med, pluggar pluggar å pluggar :( trist, men så äre!
men snart ska jag iaf se sista halvan av familjen annorlunda ;)
men dagen har vart bra! en helt vanlig måndag med mycket flumm och skratt x) men har väl inte hänt så jättemycket annat intressant i skolan idag så skiter i och berätta ;)
sen när jag kom hem åt jag pizzan från igår, och sen gick jag ut en sväng för att kolla till hästarna :) och då stod min morbror där vid lagården, och så pratade vi lite oså, och så frågade han om jag ville komma in en stund å fika lite, och det ville jag ju ;) så då va jag där en sväng, satt i deras uuuursnygga uterum (hahah, LOVEIT!), åt kantarellmackor och massa kakor, och pratade massa! Asmysigt :)
och sen typ vid halv sex var jag tvungen att gå hem för jag skulle plugga dårå..så det är la vad jag gjort typ, har dock inte fått så mycket gjort, går väldigt trögt för mej känner jag :S jaja får se hur det går på proven på onsdag och fredag!
men vi hörs nog antagligen imån eller på onsdag! inte säkert att jag bloggar imån för har först piano och sen kommer brorsan hem från afghanistan med :D :D fast bara 2 veckor, men ändå :D
så vi hörs när vi hörs haha! ;) puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback