CHANGE "I CAN NOT" INTO "I CAN" AND PRETTY SOON YOU WILL SAY "I DID"

Hejsan allihopa! :)
sorry för låg uppdatering nu, men känner att jag inte har sådär aaasmycket att berätta nu eftersom vi bara praoar typ..vilket ju är kul, dock är det grymt lite att göra timmarna innan gästerna kommer och då går tiden såhääär långsamt :/ men jaja, idag var det iaf lite mer att göra, och vi fick bl.a göra iordning lite mer mat och servera litea  oså, och inte bara diska vilket vi gör VÄLDIGT ofta och VÄLDIGT mycket!!
men jaja, vad har hänt mer..?
jo, igår var det ju då ridning, var därför jag inte bloggade då, och det gick faktiskt rätt bra! eller iallafall bra för att rida snuitje, som jag inte brukar komma sådär asbra överens med i vanliga fall.. men igår var han faktiskt väldigt duktig, även om han var lite svår att böja och ställa för tyglarna satt fast i ringarna på nosgrimman istället för i bettet..
men han var iaf superduktig och lysnnade jättebra på mej när vi gjorde skänkelvikningar! :)
så det va skoj!
men tjaa, annars har det väl inte hänt så mycket mer..eller jo, förresten! när jag kom hem idag så gick jag raka vägen till min moster och morbror, där dom hade en liten "tillställning" med lite folk, bl.a min supergulliga gammelfaster och lilla underbara tyra!<3 så vi satt där ett par timmar i deras asmysiga uterum och bara pratade, gullade med tyra och åt masssssa semmeltårta och småkakor! :D
haha tyra och moster!<3
vill med ha ett sånthär uterum!

Kommentarer
Frida :) säger:

Sv:

Hah, jag vet inte! ;)

Ah fy f*n... :(

<33

2012-02-25 | 13:19:28
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback