Skövde #2

Hejsan allihopa! :)
Okej, måste hinna skriva färdigt om helgen nu känner jag haha. Å sen skriva om de två senaste dagarna med.. okej måste ju inte men är ett beroende typ.. haha så nu kör vi så får vi se om jag hinner ;)
men var var vi..? Jo, på söndagen dårå.
Då vaknade jag vid niotiden av att johan&erika vaknade och började göra frukost, och sen efter en stund steg jag upp och då var frukosten färdig!
Å sen åt vi jättegod&mysig adventsfrukost bestående av risgrynsgröt, julknäcke från gränna och juice osv, samtidigt som vi pratade å kollade på nyhetsmorgon. 
Å sen efter frukosten så typ chillade vi ett tag, och sen vid elva så stack vi iväg till Mio på stallsiken! :)
Å sen spenderade vi då ca 1½ timma där och kollade på soffor.. haha var kul i början men efter typ en timma och johan&erika fortfarande inte hade kommit överens vilken soffa dom skulle ha (för antingen var den för stor, eller för hård, eller fel färg eller för låg eller fel form eller fel pris osv osv..) så blev jag ärligt talat rätt trött, för då hade jag ändå gått omkring ett bra tag å kollat på massa andra saker dom har på Mio med. 
Men tillslut bestämde dom sej iallafall för en väldigt snygg, stor och asskön soffa som de troligen ska köpa, om dom får in den i lägenheten dvs.. ;)
Men sen skulle dom såklart kolla på matbord oxå (-.-), men det var då vi gick å drack choklad samtidigt, och den chokladen var OTROLIGT efterlängtad kan jag säga haha!
Men sen var vi iaf klara där, och då gick vi bort till biltema en sväng å då köpte dom lite grejer där, och sen åkte vi slutligen hem till lägenheten igen!
Å när vi kom tillbaka så åt vi resterna av smörgåstårtan från gårdagen, och sen spelade jag och johan Kinect igen, och denna gången typ ett äventyrsspel typ haha, askul även om jag sög på det med, iaf när man skulle ducka, svänga och hoppa över saker hahah xd
Å sen spelade vi det typ tills halv tre, och eftersom mitt tåg gick fem i tre så var det bara å säga hejdå till erika och sen åkte johan&jag till stationen och tog ut min biljett (som skulle kommit till mobilen men eftersom min mobil är cp så gjorde den såklart inte det -.-) och sen satte jag mej på tåget dårå! :)
Och sen hade jag en otroligt skön timma på tåget, det var skitfint med snön utanför + solnedgången nästan, och så satt jag&lyssnade på musik och kollade lite bloggar osv. Så den timman gick väldigt snabbt! 
Å sen då när jag kom till jkpg så gick jag upp till juneporten och väntade på bussen till a6, men såklart missade jag den, så då gick jag somsagt ner till espresso house och satt där i typ 45 min innan bussen gick hemåt.
Men en väldigt mysig helg var det i skövde, som alltid! (även om jag saknade hans gamla lägenhet otroligt mycket, var typ världens mysigaste..)
mio skövde, googlebild
kinect adventures, sjukt kul haha :D
 
på tåget hem! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback