onsdagen

Onsdagen var en bra men ganska dramatisk dag, iaf i skolan.. Men den var ändå helt okej! Började med rätt rolig bild, och efter det som vanligt mycket flummig eget arbete xd slutade typ med att Linnea låg och sjöng (skrek) franska julsånger på golvet medans vi kastade saker på henne x'd Haha, och efter det så hade vi spanska, som la va okej. Å sen var det lunch, å sen hade vi engelska då vi började på ett nytt projekt. Å därefter hade vi idrott, och det var då det dramatiska hände, men berättar inte det här.. Men usch va hemskt det va, tyckte så synd om *******.. :( Jaja, på lektionen hade vi iaf beeprestet, yeey! -.- å det gick rätt dåligt, pga mitt knä osv kom jag bara till nivå sex, å förra gången, typ i sjuan fick jag åtminstone 6.4.. Så.det va rätt surt.. :/ jaja! Sen blev jag iaf helt vettskrämd då adnan i slutet av lektionen ville prata med mej å en till, å jag ba; shit nu tänker han prata om hur dåligt det gick på beeptestet..! Men sen visade det sej att han bara ville prata lite betyg å sånt haha xd å jag får behålla mitt b, yeey :D å han sa att jag kanske skulle kunna höja det ifall jag håller i nån lektion för 4-6an nångång, haha sjukt läskigt men rätt värt ändå! ;) jaja nog om det! Tillslut hade vi iaf svenska, som va helt okej. Å efter det så åkte jag till emilia! :) Så kom till henne typ lite innan fyra, å då satt vi först å pratade, åt lite soppa å åt chokladbollar, å sen bytte vi om och gick ner till stallet. Å sen tog vi in hästarna, gjorde iordning dom lite snabbt som vanligt å sen gav vi oss ut i snöovädret! ;) red prästekvarn å det gick superbra! Joysan va som vanligt pigg men inte sådär jättejobbig med huvudet osv. Så det va en mkt mysig tur med mycket prat osv som vanligt :) å sen kom vi tillbaka till stallet vid typ sex, å då fick jag skynda mej lite eftersom pappa skulle komma rätt snart, men jag hann gott och väl eftersom han va sen som vanligt ;) men tillslut kom han, å så åkte vi hem å såg på bonde åså! :)
Haha gammal bild! ;D

Kommentarer
Liinneeaa säger:

Men din mupp! Du skulle ju radera bilderna!! ...fast man måste ju säga att jag är snygg OCH underhållande! ;)<3

Svar: MEN JAG TOG JU BORT DEN?! :O <3
Frida'

2012-12-02 | 21:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback