måndagen- grym dag med shopping med bästa emilia!

Hejsan allihopa! :)
Hoppas ni mår bra!
Själv har jag haft en riktigt himla bra onsdag som jag tänkte berätta lite om efter jag berättat lite om gårdagen och måndagen! (som ni hör är jag alltså tillbaka och kan nog ha rätt normal uppdatering för nu är allt bättre!)
Alltså, måndagen var en GRYM dag! Skolan var helt okej, gick sjukt snabbt och var nog ändå rätt rolig, + att vi slutade vid ett eftersom det var modelldag, yeey :D
Å sen när vi slutade så tog jag 101an in till a6, där jag sen gick jag där en timma ungefär och kollade i massa affärer oså som vanligt, å sen då efter typ en timma så mötte jag upp bästa Emilia! :)
Å sen tillbringade vi typ resten av kvällen där, och vi hade svinkul! :D
Kollade efter massa julklappar, provade massa snygga kläder, testade massa jefferycampbell-kopior på skopunkten, åt på donken och sprang runt på 10kr-marknaden på Coop (bara för jag och emilia är dom snålaste människorna på denna jord HAHA).
Och sen efter vi sprungit runt där som galningar i typ 3 timmar så var vi typ helt döda, och sen innan bussen gick hem så gick vi till Espresso house och köpte Chailatte och Frapino, för det var vi värda tyckte vi! ;D Å måste bara säga att den Frapinon va typ den godaste dryck jag druckit i mitt liv :'0 hahah nä men en av dom iaf, så jääää*la goooood :D TESTA DEN!!!
Haha jaja, och sen var vi iaf tvungna att rusa till bussen, som dock såklart var försenad, så fick stå å frysa halvt ihjäl typ i 10 min-en kvart -.- 
Haha jaja var sjukt skönt å sätta sej i en varm buss sen! ;)
Å sen hade vi en sjukt flummig bussresa hem med haha, men var en ASROLIG eftermiddag/kväll som definitivt måste göras om! Tack vännen! :*
hahaha så sjukt snygg bild på oss sen typ.. 5an? hahah <3

Kommentarer
Frida ;D säger:

Sv:
Ååh ja så bäst va dom! ;D
Haha nja.. Det gick ju som det gick.. :/ :P
Men jaa absolut! I helgen!! :D <33

2012-12-12 | 22:04:05
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se
Emilia säger:

Ja, det var verkligen jätteroligt!!! Det måste göras om! Älskar dig ;*

2012-12-12 | 22:10:44
Bloggadress: http://emiliamascarenhas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback