Julafton om 45 min! :D

OMG, om 45 minuter är det JULAFTON!! :D yeyyyyyy! :D 
Har haft en riktigt mysig dag och har precis som igår gjort massa mysiga och juliga saker! :)
Har bl.a åkt pulka med syster och kusinerna, standard! ;) Lika kul som vanligt och fick tillslut upp ett jäkligt bra spår! ;D dock blev det mest att man låg som döda sillar när man kom upp för backen och sen låg man där och snackade.. ;) men var sjukt mysigt&roligt iaf! ;)
Sen har även min andra bror kommit hem, och så har vi letat gran- vilket faktiskt detta år gick sjukt snabbt och den vi hittade var faktiskt jättefin, särskilt när vi klätt den! :)
Å sen har vi ätit middag och tårta för min ena bror som fyllde år i förrgår, och sen har vi sett på lite tv och sen har jag&syster tillbringat typ hela kvällen i köket och gjort MASSA julgodis, knäck, ischoklad, fudge osv! :D å måste säga att fudgen fan var HIMMELSK, faktiskt ännu bättre än den på liseberg! Haha så snacka om att jag kommer föräta mej på det i jul.. Tur då att jag typ inte gillar nåt annat julgodis.. ;)
Å sen har vi även då klätt granen, så mysigt! :D Å nu sitter jag framför tv'n med favoritfilmen The Holiday på, medans jag sitter lite här, och sen blir det som vanligt uppesittarkväll innan jag går ner och lägger mej vid granen :D ååh älskar julen! Dock är nånting som stör mej just nu, våran nya tv-möbel som jag hyllade så igår.. Asså jag hatar förändringar och när man haft nåt hela ens liv och det plötsligt bara byts ut till nåt helt annat känns det skitkonstigt och ledsamt.. :( så tar tillbaka det om att det blev snyggt, eller snyggt blev det ju men jätteannorlunda, känns inte som vårt hus ens.. så är lite ledsen för det, haha så töntig är jag.. Jaja, man vänjer ju sej och när vi fått alla grejer på plats blir det nog ändå bra, så får tänka positivt.. ;)
Men iallafall, nu blev det ju en liten uppdatering om dagen iaf, men uppdateringen om de andra dagarna får nog komma.. nån annan gång.. haha nä men det skiter vi nog i helt enkelt ;)
Men jaa, då ska väl jag logga ut härifrån nu, men ni får ha en UNDERBAR jul så hörs vi helt enkelt efter jul, typ vid mellandagarna eller så! 
Ha det bäst, PUSS! :*
bild från exakt ett år sen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback