igår!

Det var helgen det :P
Tänkte bara berätta lite om igår + idag med, så jag slipper göra världens största uppdatering på fredag..!
Så, igår var en bra måndag! Fast måndagar brukar faktiskt va rätt sköna ;)
Å just igår började redigt bra! ;) Hade nämligen inställd engelska :D så då fick vi lite tid å öva på hemkunskapen, så då satt vi i sofforna och förhörde varann, och sen kom jag på att jag typ inte övat alls på min pianoläxa som jag hade till igår (birgit hade flyttat lektionen), så då gick jag och frågade marcus om jag kunde få öva på den i musiksalen, och det fick jag för han hade ingen klass då :) så då fick jag sitta i ett grupprum å öva lite!
Å sen då hade vi helt normal kemi, och efter det svenska som oxå var helt normal.
Och därefter hade vi SO, där vi börjat med religion, så nu måste man fördjupa sej i en religion å skriva massa om den, seeegt x(
Aja, å sen var det lunch då jag&elsa gick och köpte skumtomtar hehehe, och sen hade vi matte då vi hade diagnos som.. inte gick så bra xd klarade liksom inte ettan? HAHA suger på detta kapitlet!!
Haha jaja, sen hade vi iaf (okej vet att jag överanvänder "iaf", men det är ett väldigt användbart ord så det kommer jag fortsätta med haha!) tillsist handledartid som var lika kaos'ig som vanligt hahah x'd bl.a så roade sej frida p med å måla k*kar på min arm som inte gick bort typ?! TACK FÖR DEN!!!
Haha, men sen slutade vi vid två hursomhelst.
Å efter det åkte jag inte hem då, utan gick till birgit och spelade piano. 
Å JÄKLAR va länge vi körde denna gången!!! 1h å 40 min!!! :O haha fast då tog vi iofs en liten fikapaus på typ 10 min med, eftersom hon verkade tycka jag va lite okoncentrerad eller nåt haha, så då fick jag både banan, lussekatt och mjuk pepparkaka hahah xD 
nämen sen spelade jag då till ungefär tjugo i 4, och eftersom mamma inte kunde hämta mej förräns vid fem så gick jag upp till biblioteket och var där en timma då ungefär och lånade massa böcker, satt vid datan och pluggade lite. 
Å sen tog jag kvart i fem-bussen hem och sen stod då mamma&tinna i ölmstad och väntade på mej, och sen åkte vi hem! :)
Å sen pratade vi ju massa eftersom tinna då hade kommit hem, och sen lagade vi mat och sen hade vi myskväll framför teven resten av kvällen! 
haha bild från igår då jag försökte fånga det coola ljuset på himlen.. misslyckades totalt tyvärr.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback