igår-heldag i stan!

Å sen åkte vi då somsagt in till stan, för en heldag där inne! 
Så först skjutsade pappa&mamma in mej till öster, där jag sen tillbringade dom första typ två timmarna!
Å den första timman (eller nåt) var jag inne på min absoluta favoritbutik, Once! 
Asså gud kan inte förklara min kärlek till den affären!! Asså fick typ glädjedamp när jag gick in dit och typ ALLT jag såg var snyggt!! Hahah så bara roffade åt mej typ 7 plagg, och gick och testade och typ allt var ju lika snyggt på! Å sen gick jag seriöst ut tre gånger till för att hämta nya plagg att prova.. Jag är sjuk hahahah xd Men var ju helt enkelt TVUNGEN att prova allt snyggt jag såg haha x) Skulle ju såklart velat ha typ allting, men eftersom allt är typ svindyrt där, så fick det endast bli en jul/nyårsklänning, för 200 kr. Men den var sjukt fin och blir nog perfa å ha på gran canaria! :)
Haha men sen då när jag vart där i över en timma eller nåt (expediten måste ju undrat vad jag höll på med? xd) så gick jag slutligen ut och sen gick jag i lite andra affärer med, typ b.young (som faktiskt oxå har riktigt snygga kläder), H&M, Newyorker, Carlings osv. Hittade lite saker i dom affärerna med men näpp är ju inte rik tyvär.. 
Jaja, sen hade klockan blivit typ halv tre, och då hade jag bestämt med mamma å pappa att vi skulle träffas på Hööks, men precis när jag skulle hoppa på bussen dit så ringde såklart mamma å sa att dom ville äta först.. Å sen blev det en rejäl fight om var vi skulle äta haha, var verkligen hur förbannad som helst för dom inte ville äta på thairestaurang, så tillslut fick jag lite damp på dom hehe så sen gav dom med sej å sen åkte vi till Gamla Wok och åt! Å jääklar va gott det var där! Å skitmysigt var det där med, har faktiskt inte ätit där innan! Haha å helt stört vad mätt jag blev efteråt.. xd Nämen så det blev ju väldigt trevligt sen ändå! ;)
Å sen var vi tvungna att skynda oss till Hööks, eftersom det stängde vid fem, och sen när vi kom dit testade jag ridbyxorna en sista gång och bestämde mej då tillslut för dom röda helskodda! :)
Å sen var det snabbt vidare till a6, som stände en kvart efter hahah.. Men hann iaf testa byxorna på Carlings som jag vill ha, men kan fortfarande inte bestämma mej om jag vill ha dom supersköna eller ett par supersnygga från Once.. Haha svårt. JAJA!
Sen stängde då a6, å då åkte vi vidare till City gross där vi sen spenderade typ över en timma på, eftersom det var typ en miljon saker som behövdes till julen dårå.. Men jaja är ju rätt kul å gå där ändå, och fick en del saker där med, typ sminkborttagning, to do-block och sen fick jag även en rosa stor resväska, till julklapp då ;) så var väldigt lycklig när vi kom hem sen efter den dagen! ;D (haha inte alls materialistisk, eller vad det heter.. xd)
Nämen så det var en lyckad dag i stan! 
usch, ser ut som en blandning mellan en fjortis och en kille, men linnet var fint iaf! ;)
höhö ignorera minen och kolla på klänningen istället.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback