grym tisdag med 3h rast, julbakning och hemmamys!

Och idag har vart en helt GRYM dag!! :D 
Började dock med inte så grym spanska, men den var la okej, inget att säga mer om den typ.
Å sen hade vi so som oxå var helt okej då vi inte behövde skriva nånting om "vår" religion, och sen då hade vi hemkunskap, där vi hade provet dårå. Å tjaa.. vet inte hur det gick riktigt, i början gick det nog bra, men i slutet då man skulle skriva massa om typ reklamering och sån skit, så gick det typ PISS och skrev inte alls mycket...så får se vad jag får helt enkelt.
Men sen fick vi iaf gå efter en halvtimme, så då hade vi tre timmars håltimma haha xd men dom timmarna gick JÄKLIGT fort och vi spenderade dom på bästa sätt, nämligen såg på film i mediateket och åt godis! ;D
Så vi satt typ 6 pers och kollade på filmen LOL, som var sjukt bra verkligen!! 
Å sen efter den var slut så gick vi och åt lunch, och sen gick vi och frågade ifall vår svenskalärare kunde låsa upp till mediateket igen, och det kunde hon så då satt vi (jag å emma typ hah) och kollade på Jersey shore resten av tiden tills mat&bak började! :D 
Å sen då 10 i två så började mat&bak dårå, och vi trodde ju liksom att vi bara skulle göra lussekatter, men Karin hade tydligen bestämt att vi skulle göra pepparkakshus oxå, så Elsa å jag fick börja skissa på det medans frida&linnea gjorde lussekatter ;) å sen började vi skära ut delarna till vår snygga borg, å jäklar va pilligt det var å det tog typ evigheter, men dom blev faktiskt rätt bra, så vår borg kommer bli snyggast nästa vecka ;D hehe, men sen åt vi bara massa lussekatter å sen åkte vi hem! ;) å sen fick jag gå hem i snön å i typ 15 minusgrader å mörker, men sen kom jag tillslut hem där syster väntade på mej! Och sen vid typ fem gjorde vi tacos och efter det gjorde jag läxor å sen dess har jag bara läst lite å suttit vid datan, nu ligger jag i sängen å ska sova! Så godnatt på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback