Ett halvt dygn kvar! :D

Heeej allihopa! :D
Hoppas ni haft en underbar jul! Jag har haft en riktigt bra och mysig en iaf! :)
Dock har jag typ bara några minuter på mej å skriva om det, så får bli en snabbuppdatering. Måste nämligen lägga mej tidigt ikväll EFTERSOM VI ÅKER TILL GRANCAN IMÅN!!! :D :D :D hahah känns som jag knappt nämnt det på bloggen äns? xd nämen allt går så jä*la snabbt hela tiden å det händer så mycket så har typ inte hunnit tänka på det haha.. xd men somsagt, imån blir det av och det ska bli så jäkla skönt å komma iväg från det kalla till det varma och bara ha det gött en hel vecka! :D
Men hursomhelst, så är det ju därför jag måste lägga mej tidigt, för vi åker till flygplatsen kl sju imån, + att jag har åkt på influensan oxå så mår rätt pissigt tyvärr.. Men det SKA ha gått över tills imån!!
Men iallafall så har jag då haft en supermysig jul, och julaftonen var såklart lika mysig oså som vanligt, med alla dom vanliga grejerna, frukost, julgodis, julmiddag, kalle anka, fika, julklappar och midnattsmässa! :) Sen ägnade även jag och min bror typ 2-3 timmar åt att bygga typ jordens största igloo, som var HUR jobbig som helst att bygga å man typ dog i slutet, å sen dagen efter så hade den GÅTT SÖNDER!! Hela jä*la taket var borta!! SÅ JÄVLA MENINGSLÖST!!! :@ haha jaja, lite kul var det ju å bygga den ändå ;)
Men jaa, sen fick jag ju sjuukt bra julklappar med!! Bl.a så överraskade Johan mej genom att ge mej hans xbox + rockband till det!! AHHH :D :D så himla snällt! Å sen fick jag ju en superfin spegel av han med :)
Å sen av mamma å pappa fick jag då ridbyxor, resväska, klänning, pyjamas, assnygga lackjeans typ, och sen massa andra småsaker som jag inte kommer ihåg.. Å sen av mina kusiner och min moster fick jag en superfin svart tubhalsduk (får typ en varje år av min moster, så snällt!) å sen fick jag även ett helt bak-kit med massa spritsar, cupcakesformar, och två enorma strössel-burkar med typ 10 olika sorters strössel! :D så blev skitglad över  dom presenterna! :D sen blir det antagligen lite mer på grancan med ;)
Men jaa, så det var väldigt kort om min julafton det! :)
Kan fortsätta i ett annat inlägg om juldagen + om dom senaste dagarna! 
årets julgran! ;)
lite mer bilder från julaftonen ;)
haha typ enda paketet jag inte visste vad det var i.. ;)
 

Kommentarer
Frida :D säger:

Men ååh ha det så bra nu!! ;D :*
Ses om 9 dagar då antar jag?.. ;D <33

2012-12-28 | 23:20:57
Emilia säger:

Kul att du fick ridbyxorna du önskadee!
Ha det så jätte bra i Gran Canaria Frida!!
Puss ;*

2012-12-29 | 23:27:21
Bloggadress: http://emiliamascarenhas.devote.se
Frida ;D säger:

Sv:
Ja fy, så jobbigt.. -.-
Usch ja, kommer inte överleva denna terminen känner jag.. :/
Jaa, inte träffat er på hela lovet så det ser jag verkligen fram emot!! :D är du hemma än förresten? Men vi får prata massa imån! ;D <33

2013-01-06 | 16:26:35
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback