@ espresso house

Hej igen! :) haha nu sitter jag än en gång och dricker varm choklad haha, men denna gången på espresso house på resecentrum, eftersom jag måste vänta på 101an 55 min tills den kommer, eftersom jag missade den med typ 5 min innan --.- å sen tänkte jag åka upp en sväng till a6, men då missade jag den bussen med?! :@ haha jaja, kom iaf för en stund sen med tåget. Var som vanligt sjukt skönt å åka tåg, älskar det haha! x) men tänkte berätta lite om helgen dårå, å kan ju börja berätta om fredagen eftersom jag SÅKLART inte hann skriva om den å torsdagen i fredags.. Men iallafall så var den precis så som fredagar brukar va, och hände väl inte nåt jättespeciellt egentligen..hade vanliga lektioner, först kemi, sen flummig matte då jag&elsa satt tsm med Frida p å Emma i ett grupprum haha. Å efter det var det svenska, och efter det engelska, som blev sjukt flummig då tuva inte var där haha så blev lite kaos där..men sen satte jag&elsa oss i ett grupprum och "jobbade" = satt och skrek av skratt åt oss själva HAHA och planerade hur vi ska säga.saker som rubbar personers psyke hahaha, typ sjuka saker som ingen kommer fatta x'd Hahah, aja efter det var det lunch, och sist hade vi so, där min grupp hade vårt muntliga förhör/prov. Tror det gick rätt bra då vi diskuterade ganska mycket (iaf jag och Pan haha) så det va rätt kul ändå! ;) Å sen slutade vi efter det! :) Å så åkte vi hem, hahah lillabussen med småbarnen var lika underhållande som vanligt hahah xd Å sen gick (pulsade) jag hem i snön, och sen när jag kom hem så typ åt jag lite, å sen gick jag upp å sov typ en timma haha (Y) Å sen kom mamma hem, å då gjorde vi pizza! :D å sen hade vi vanlig myskväll med naturgodis å tv osv! :) Inlägg om Skövde kommer!
Gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback