underbar dag med emilia!

Heeej allihopa! :D hoppas allt är bra med er!
Själv har jag haft en helt underbar dag tillsammans med min fina vän emilia! Åh vi har haft det så kul! Började med att hon kom till mej vid typ kvart över elva, och sen bestämde vi att vi skulle baka :) Så då letade vi efter nåt bra recept i min cupcakebok, å sen bestämde vi oss för att göra chokladcupcakes med chokladfrosting! Å trots att smöret va waay to old, så blev dom helt awesome :D hehe..
Så efter vi bakat så satte vi oss vid datan och satt och åt cupcakes och mobbade bloggar och kollade på William Spetz haha :D
Sen vid typ halv två lagade vi mat (dvs kokade pasta och värmde kycklingklubbor i mikron haha), och sen åt vi, och sen vid typ halv tre så stack vi ner mot emilia, jag på moppe och emilia på cykel ;D men det va inte så stor skillnad, man cyklar ungefär lika snabbt som moppen kör så... haha! xd
Nämen sen kom vi iaf fram till emilia, sen stack vi in lite snabbt och åt en till cupcake, och så bytte emilia om, och sen gick vi ner till stallet! Där gjorde vi sen iordning Appollo och Connect, och sen red vi ut på en SKITROLIG runda, emilia på appollo och jag på lilla Connect :D först typ galopperade vi på en lång grusväg, sen gick vi in i skogen och hoppade ett hinder som va där, jäää*lar va taggad han blev, fick knappt stopp på han, hahah, skitkul :D
å sen så klättrade vi uppför en jättebrant backe, och sen stack vi in i en annan skog!
Där red vi sen en liten stund, var en jättemysig stig, och sen klättrade vi upp för en ÄNNU brantare backe, + klättrade ner.. haha jäkligt läskigt men litade på Connect så allt gick super!
Sen hoppade vi ännu ett terränghinder, ett lite högre denna gången, och nu höll jag in honom lite mer och då gick det TOPPEN! Shit vilken himla hopphäst, bara flög över haha :D
Aja, sen så red vi iaf tillbaka, och på grusvägen försökte vi trava lugnt men slutade med att vi typ raceade i galopp ist, för dom va så sjukt pigga haha, men sjukt kul var det! :D (haha gör bara såna smileysar nu..)
Sen så kom vi tillbaka till stallet, och sen gick vi in på ridbanan och jobbade där en stund! Då bytte vi så jag fick rida appollo, å han va rikitgt duktig, var bara lite svårt att hitta knapparna på honom ;) men superduktig är han!
Sen fick två barn som va där oxå testa på å rida en stund :) å sen bytte vi tillbaka så jag fick Connect, och så jobbade jag med honom en stund vilket va riktigt klurigt för han va ÄNNU svårare att hitta knapparna på! Men tillslut gick han iaf lite i form och i galoppen gick det bra! :)
Å sen efter vi ridit där ett bra tag så skrittade av dom en sväng runt husen, och sen gick vi in till stallet.
Å så baddade vi av dom för de va så svettiga, och sen släppte vi ut dom i hagen. :)
Å sen gick vi ner till stallet igen, och gjorde iordning till kvällsfodringen osådär, och sen när klockan slutligen va typ halv sju eller nåt, så gick vi hem till emilia! Väl där pustade vi ut lite, och sen gick vi upp till emilias rum och kollade facebook och sen kollade vi på två sjukt bra one three hill-avsnitt! Riktigt gripande var det sista!
Aja, å sen innan jag drog mej hemåt på moppepoppen så fick jag mat, riktigt god! Å sen va la klockan ca nio när jag åkte hemåt!
Men en sjuuukt lyckad dag var det med bästa emilia!
Nu ska jag se om jag kan påbörja ett inlägg om bröllopet vi va barnvakter på förra helgen.. kommer dock inte bli färdig idag så det kommer nog typ imån! PUSS :*
haha underbar bild på oss två tagna för typ 2-3 år sen eller nåt?! Hahahah xD<3
tog tyvärr typ inga bilder idag heller..:/
emilia och appollo!
hahah åså vi för typ 3-4 år sen, naaawi! hahah!