Tredje dagen på Åland!

Den tredje dagen på åland var en helt otroligt bra och mysig dag! :D
Det började med att jag&pappa tog en lång cykeltur runt Överby, det blev väl en mil ungefär men der var fakitiskt inte alls jobbigt! :O :)
Sen kom vi hem, chillade nån timma, och sen vid ettiden begav vi oss först mot Kantarellen (en annan stor lite "lyxigare" mataffär bredvid sparhallen haha) och handlade lite jordgubbar, glass, bullar och kakor, och sen åkte vi till Lemland, till Pernilla (min kusin), Inge och barnen! :D Och det va sååå kul att se dom igen (va ju ett år sen!!) och alla, särskilt Sunniva, hade blivit så HIMLA stora!!! Kände liksom knappt igen Sunniva som bara va en liten bebis sist :') Fast de andra tre va ändå rätt så lika sej själva som förra året ;) 
Men sen hade vi iallafall en helt underbar dag där på deras superfina stuga vid havet, med god mat, asgott fika hehe, och MASSA bus och lek med barnen såklart! Bl.a så spelade vi fotboll med dom, badade, åkte rutschkana, blåste såpbubblor, lekte med deras nya leksaker och jag var mycket med lilla Sunniva och vi gick omkring lite i trädgården och så gungade jag henne, vilket hon tyckte va SKITKUL haha :D
Sen busade vi lite inomhus med, och sen vid åttatiden var det dags för dom små att sova, så vid typ halv nio sa vi hejdå till dom för denna gången *snyft* :')
Nåja, sen åkte vi först till en liten mataffär i närheten, och sen åkte vi bort till Rökka (kändaste korvkiosken på åland typ? haha) och köpte korv och pucko, som vanligt :D Och sen åkte vi hem och hade en myskväll där hemma i stugan! :)
Men en GRYM dag var det med jordens sötaste barn! <3
myspys!

Kommentarer
natta säger:

haha hjärtat... jag fick tre kommentarer <3

2012-08-08 | 13:28:32
Bloggadress: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback