tidig uppstigning imån!

HEJ förresten! :D 
yes, nu är jag äntligen klar med bröllopsinlägget och ska nu snart gå å nana eftersom jag måste upp ca SJU imorgon bitti, eftersom jag ska va i stallet vid halv nio för jag ska va med å leda på knattelägret :) blir nog kul, gillar ju både barn och hästar så det är ju en toppenkombination ;)
Dock vet jag inte om vi får rida efteråt.. hoppas det! får fråga paulina...
Hursomhelst! Det har vart en väldigt chill dag återigen, har typ inte gjort alls mycket. Vaknade vid tiotiden som vanligt, sen åt jag frukost ute å så läste jag oså :)
Sen smsade jag lite med ella, å sen gick jag ut och schtekte en stund! 
Sen efter kanske 45 min så kom molnen så då gick jag in och satte på mitt älskade gossip girl, som jag inte sett på typ ett halvår?! :O har ju dock inte fått några nya avsnitt men kände att jag va tvungen att bara kolla på ett par gamla avsnitt. Så fick bli de två senaste i 5e säsongen- men FYF*N va arg jag blev?! Asså det va skitdåligt ju!! Hade precis glömt att 5e säsongen SÖG! Å ändå såg jag klart typ 1½ avsnitt -.- så typiskt mej! 
Men blev skitförbannad, är heeelt annorlunda än dom andra säsongerna ju?! Näpp, nu blire att kolla 1-4e säsongen, BANNE MEJ!! Haha vet inte varför jag blev så upprörd men.. oj nu skrev jag vääldigt mkt om detta, vi släpper det. Nåväl, efter jag sett de två riktigt kassa avsnitten så gick jag slutligen ut och solade igen. Å det va såå gött, låg bara där i värmen å lyssnade på typ världens bästa radioprogram Krister i P3, så jäkla kul haha :D
Å sen så gick jag in, satte in en lasagne i ugnen, å sen gick jag ut till trädgårdslandet och plockade morötter, tomater och ärtor till salladen! :) å sen solade jag lite till, å sen gjorde jag en awesum sallad haha, och sen åt jag. Typ. ;)
Å sen när mamma kom hem så bestämde vi oss för att åka och bada nånstans, så då åkte vi till hultrum där vi alltid badat innan (dock inte förra året), men när vi kom dit var det helt igenvuxet så det gick inte att bada?! :O så då blev vi arga å åkte till bunn istället, fast där va det ju kallt så det va bara mamma som badade. Aja, sen åkte vi hem, å så solade jag lite å läste lite till, och sen dess har jag bara sett på tv å suttit här! :) men nu måste jag sluta, men vi hörs imån igen! 
Puss :*
tog en vacker bild av alla grönsakerna.. haha
bunn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback