Söndagen!

Söndagen var en lite..blandad dag. Men slutet blev sjukt bra iaf! :)
Men tjaa.. kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde på förmiddagen.. vaknade nog rätt sent, typ elva eller nåt? Å sen åt jag frukost åså, och sen typ kl tolv elr va det va så såg jag på den GRYMMA intervjun skavlan gjorde med justin bieber! Helt sjukt hur bra den va (och hans konsert!!), och då är jag ingen belieber ens haha xd 
Nämen det va skoj! Sen kommer jag ärligt talat inte ihåg vad jag gjorde efter det? Asså typ inget.. Men sen iaf var det tänkt att vi skulle åka klockan halv tre till askersund, där vi skulle möta upp syrrans pojkvän, för det var halvvägs. Fast såklart kom vi ju inte iväg förräns typ kvart i fyra eller nåt?! -.- aja, sen hade vi iaf en sjukt rolig och flummig resa till askersund (ligger ju ca 1½ timma bort), jag och tinna satt i baksätet och flummade loss.. xd
Aja, sen när vi kom fram så mötte vi upp micke dårå, och sen gick vi bort till den mysiga hamnen, där vi sen köpte lite mat (asså typ mackor/hamburgare) å sen satt vi där och pratade åså :) sen bjöd även världens bästa syster på en stor mövenpick(?)-glass som va aaasgod! :D 
å tjaa, sen hade det väl gått typ 1½ timma, och sen var det dags att säga hejdå till tinna och micke.. :( dock bor dom ju inte såå långt bort nu, i västerås, så det tar ju typ bara 3 timmar med tåg, så nu jäklar ska jag invadera deras lägenhet där i höst hehehe :D nämen blir asmysigt!
Nåväl, sen då så åkte vi hemåt, och hade en skön biltur, chillade lite med musik i öronen och lite gossip girl med :) 
å sen kom vi väl hem vid typ halv nio eller nåt. Så det blev en bra och väldigt mysig avslutning iaf! :)
mysiga hamnen!
sjuukt god glass!!
 
 
ah, nu går det inte å ladda upp mer bilder -.- menmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback