Slapp dag..

Och idag har vart en rätt slapp dag, iochmed att det vart rättså intensivt nu i helgen.. ;) så började med att sova ut (för typ sista gången har jag bestämt nu, så jag hinner vänja mej..) till typ elva, och sen åt jag frukost samtidigt som jag läste, till typ klockan va tolv hehe.. sen typ chillade jag rätt länge, å sen vid tvåtiden åt vi lunch, och sen efter ett tag så tog jag iaf tag i det hela och gav mej iväg på en lång cykeltur runt alboga! Å det va riktigt gött, blev inte jättetrött men man kände sen att man gjort nånting iaf, för det är jä*liga uppförsbackar kan jag säga.. men det blev la ca 9 km ungefär! Dock med ett stopp då min bror ringde, och så bröts det typ tre gånger haha så fick stå där på vägen ett tag.. ;) menmen! sen när jag kom hem typ tog jag lite frukt, och sen klippte jag  gräset i typ 40 minuter eller nåt, tills mamma kom hem för då åt vi lite, och sen dess har jag typ inte gjort nåt vetttigt? Eller jo, duschat!
Aja, nu ser jag iaf på bästa wallander :D men tror jag inte skriver mer idag, utan vi hörs nog imån (om jag hinner) eller på onsdag!
Ha det bra, puss :*
'
lagom dålig kvalite...

Kommentarer
Anonym säger:

Sv:
Haha, JAA det var asvårt! :O det va typ som en kikare man skulle titta in i och hon som va där då ba: ah ser du vad som står på sista raden och jag ba eeh nae!? Och så blev jag typ skitnervös för jag trodde man typ va tvungen att se på sista raden men varken jag eller Elsa såg bokstäverna förrens typ 3 rader upp.. :/
Men men, vi får se hur det går! ;P <33

2012-08-14 | 22:30:04
Frida ;D säger:

Sv:
Ja usch, stackare.. :/ <33

Svar: haha ja fy.. ;/ <33
Frida'

2012-08-14 | 23:20:18
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback