Lördagen!

Hallååå igen allihopa!!! Okej, nu ska jag skriva mycket här haha, bara för jag inte bloggat på riktigt på typ nån vecka.. Nämen ah ;) Hoppas ni haft det bra iaf! Men jag hann ju iaf skriva om torsdagen och fredagen, så vi börjar med lördagen dårå! :) Å dagen började bra iaf! Eller ja, fick ju gå upp typ halv åtta eller nåt (tidigt!!), eftersom jag skulle va vid stallet vid nio ungefär, eftersom det va ponnyallsvenskan! :) Så sen vid typ lite över nio så var jag där dårå, mötte upp Alva å hennes kompisar, och sen kollade vi då lite på förklasserna! Å sen höll ju dom på i typ 1-2 timmar, men efter emilia hade hoppat ( hon nollade!) så kom hon till mej, och sen kollade vi tillsammans och pratade å gick runt lite åså :) å sen när förklasserna slutligen var färdiga, så började laghoppningen dårå! (som bl.a då emilia va med i!:)) Så då mötte jag istället upp ella i min ridgrupp, och sen efter en stund gick vi bort till hela örks hejaklack haha å va med å skrek lite där xd sjukt pinsamt menmen x) aja, sen fick vi även vara banpersonal resten av lagtävlingen. Å sen när den var avgjord (grankärr vann OCH kom tvåa.. dom skitarna haha ;)) så var vi tvungna att ta in alla hinder och allt från banan, asjobbigt, och sen när det va klart började jag cykla hemåt, å sen vid ölmstad kom pappa och plockade upp mej :) sen när jag kom hem var det meningen att jag och mamma skulle åka och plocka amerikanska blåbäri gränna, men sen stängde dom tydligen vid fyra, så då gick jag, mamma och tinna ut på en långpromenad istället, å det va ju mysigt det med :) å sen när vi kom hem igen började vi med maten, och sen åt vi, typ. Å sen behöver vi inte gå in på kvällen, för det var..äsch skit samma! Så om inte kvällen hade blivit som den blev, så skulle det vart en riktigt bra dag! Men jaja, början va ju bra iaf! Nåväl, nu går vi vidare till söndagen, fast det blir i ett annat inlägg!
tog lite bilder på olika ekipage med mobilen, så aasdålig kvalite menmen.. detta är emilia å appollo, så duktiga va dom!
sen tog jag på massa andra random oxå!
 


 
ah får komma mer en annan dag! 
 
 
 
 

Kommentarer
Frida ;D säger:

Sv:
Duu sötaste!! ;D <33

2012-08-29 | 21:55:55
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback