i'm back!

HEEEEEEEY ALLIHOPA :D :D jag är tillbaka! ;D haha, eller jag har ju redan varit hemma i 4 dar, kom ju hem i torsdags natt, men har inte hunnit uppdatera eftersom i fredags så hade vi gäster, sen i lördags var det bröllop (berättar såklart mer senare), sen, igår va jag först hos emilia eftersom jag sov över hos henne efter bröllopet å på kvällen orkade jag inte blogga, så det får bli idag istället! Dock vet jag inte hur mycket jag hinner börja skriva, måste ju välja massa bilder å göra collage åså med.. men annars kommer första inlägget om åland imån! :) tänkte att nu ska ni få en riktig text+bilder-bomb som kompensation för domma veckorna jag inte bloggat, hehe ;)
men vi får se om jag hinner lägga ut första inlägget idag, annars kommer det typ imån!
puss :*

Kommentarer
Frida ;D säger:

SNYGGING DÄR VA!! ;D <33

2012-08-07 | 11:49:42
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback