förlåt!

Hej och FÖRLÅT alla för ingen uppdatering alls sen i onsdags.. så var ju inte riktigt meningen men tyvärr blev det så nu, har inte haft möjlighet att blogga eftersom det har vart kaos här hemma. Men det är ingen ide att fråga, jag kan och kommer ändå inte säga vad det handlar om, men ni behöver inte oroa er för mej, för jag mår bra liksom. Men är faktiskt glad att gå till skolan impn och göra normala saker och skita i allt.. Men nu ska jag iaf försöka sammanfatta lite kort dom senaste dagarna, och berätta om dom roliga sakerna jag gjort!
Så vi börjar i torsdags. Å det var en helt okej dag i skolan, hade först spanska, och den var rätt slapp för vi hann ju inte börja på nåt nytt åså liksom. Sen efter det skulle vi haft biologi, men eftersom pappa inte var där den dagen så bara kollade vi på en film med david (med en sjukt rolig irländare som pratade så roligt så jag och elsa dog typ hahaha), och sen efter det hade vi sjukt tråkig musik där vi inte gjorde någonting typ, och sen skulle vi haft matte men eftersom pappa inte var där så fick vi ha bild istället :D 
och sen var det lunch, och sen hade vi en SJUKT jobbig idrott, där vi spelade fotboll mot 9b's tjejer, och JÄ*LAR va jobbigt det var!! Sprang runt på planen som en yr höna och tog ut mej så jäkla hårt första halvleken, så sen när vi skulle ha "pus" (som innebar jogging, armhävningar och situps) så var jag ju så jä*la slut så jag bara ställde mej i målet, och när jag skulle ta bollen som låg tup 10 meter bort fick jag lite damp och skrek lite hahahah x'd å sen var vi alla så inih*lvetes arga på dom i det andra laget, för dom är såna bitchar, så då gick det ju åt energi till det, så snacka om att vi var helt döda tills vi slutade..! 
Aja, sen gick vi iaf ner till hamnen, å gick på bussen, och sen åkte jag ju till stallet dårå. 
Och där åt jag, bytte om osv, och sen gick jag ner till stallet, hälsade på alla och såg vilken häst jag skulle ha, och det var Chester! :) Dock hade jag inte så höga förväntningar på honom för har ju bara ridit honom en gång sen han kom tillbaka, å då var det uteritt. Men jäklar vad fel jag fick!! Vi red barbacka, och shit va kul det var! Han var skitduktig faktiskt, och man fick riktigt jobba för att han skulle bli mjuk och gå i form, men efter ett tag gick det och skänkelvikingarna gick asbra! :D Sen gick nästan allt annat bra med, det enda man kunde klaga på var farten, särskilt i galoppen då han var trögstartad och saktade av om man inte höll om honom tillräckligt. Men annars var jag skitnöjd med honom, särskilt eftersom vi red barbacka med! :) Så det va jättekul!
Sen kommer jag inte ihåg riktigt vad vi gjorde när vi kom hem, men vi åt la typ å kollade på robinson :)
haha flummig och ful bild jag tog för några dar sen, men hade ingen annan typ haha x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback