Femte dagen på Åland!

Femte dagen på åland var en okej dag, eller ja det blev la sådär av privata skäl men det va iaf upplagt för att bli en bra dag, haha ;)
Men början va bra iaf! Jag vaknade vid tiotiden som vanligt, och sen åt jag la frukost och sen typ solade jag en stund och sen gick jag ner och badade för det va så sjukt varmt! Å det va riktigt varmt i vattnet med, typ 22 grader! :O 
Aja, sen efter nån timma så bastade vi och tvättade håret. 
Å sen vid 17/18-tiden så åkte vi in till Mariehamn, och redan där kände jag att jag va sur och riktigt otaggad på att göra saker särskilt tsm med mina föräldrar... Nåväl!
Sen åt vi iaf på en helt okej kinarestaurang i hamnen, som var på en båt liksom, och dom hade rätt god mat och så fick jag efterrätt med, friterad banan :)
Sen efter det så gick vi till minigolfbanan, som är typ världens bästa och roligaste och som jag ÄLSKAT förut, men denna gången va det så JÄ*LA mkt folk, och jag va redan på dåligt humör, så det blev tyvärr inte en hellyckad runda direkt.. sen va mina föräldrar typ pinsammast på jorden så det gjorde inte saken bättre.. så om jag bara skulle haft typ min syster eller nån kompis med så skulle det nog vart askul, men denna gången var det bara jobbigt, tyvärr..
JAJA! Sen blev det dock bättre, för efter vi spelat så åkte vi en liten runda med bilen, och efter det åkte vi in till RockOff (jättestor festival i m-hamn) och sen stod vi där utanför festivalområdet (som vi alltid gör haha) och lyssnade på Hasse (Jojos pappa) och hans kör, som sjöng A tribute to Queen, alltså massa Queen-låtar, som höll på från 22:40 till 00:00. Å det va ASBRA faktiskt! Haha blev förvånad att jag tyckte det va så bra, men det va det faktiskt! :) Dock fick man vääldigt ont i benen, men det va det nästan värt ;) 
Aja, och sen när det vca slut vid midnatt, så avslutades hela RockOff (hade hållt på en vecka) med MASSA fyrverkerier, som på nyår! Ascoolt vare! :D
Å sen efter det åkte vi hem till stugan och där blev det lite kaos och blabla, så det slutade väl inte superbra, så därför kändes det som hela dagen va åt skogen, men aja skitsamma, såna dagar måste ju finnas dom med, right? 
 
Knåpade iaf ihop ett litet collage med lite blandade bilder från rallyt som va på dagen och alla båtar och scotrar som kom för att kolla, och lite bilder från hamnen med :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback