facebook är krångligt.. :S

Hej allihopa! Hinner tyvärr inte uppdatera så mycket nu, har nämligen ägnat den senaste timman (elr mer) åt facebook.. haha blir lite galen på det .. Aja det blir nog bra ;)
Men nu måste jag snart logga ut, och sen lägga mej å sova.. trist men sant.. Imån måste jag ju nämligen lägga mej typ vid denna tiden, eftersom jag ska gå upp ca 6:00 på tisdag.. :( 
Men anyway, denna näst sista sommarlovsdag har vart helt underbar! Tänkte skriva mer om det imån, men dagen har innehållt sol, bad, mat-handlande, kräftätande och pratande med syster, som kommit hem nu :D fast tyvärr stannar hon bara till på lördag.. men ändå! :) så det är en tröst nu när skolan börjar igen iaf!
Aja, nu måste jag sluta, men skriver mer om dagen imån, om jag hinner!
Ha det bäst, puss :*
 
min "fina" profilbild på fb.. seriöst kunde inte hitta någon bra?! :O så fick bli denna, en ful mobilbild -.- 

Kommentarer
Frida ;D säger:

Inte nån bra!?
Du är snygg på alla bilder!! ;D
Grymt snygg på denna ovan asså!! :* <33

2012-08-19 | 22:31:46
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback