Bad-dag!

Tjohej allihopa! :D idag var det då bad-dag hela dagen! Brukar va skitkul, men denna gången blev det lite långtråkigt ärligt talat? :/ Däremot hade vi en del stunder där vi hade det riktigt kul, typ i äventyrsbadet och i ruschkanan och så, och sen det bästa på hela dagen; utomhusbad i ösregn :D åååh gud va härligt det var!! :D dog lite typ, särskilt när vi åkte den långa ruschkanan å då var det ju SVINKALLT, fast sen när man kom ner i vattnet så var det huuur varmt som helst, haha :D så det va skitkul!
Sen är jag stolt för vi va så duktiga och simmade 600 meter på 20 minuter med! ;)
Det som var mindre bra under dagen var att dels så var vi bara 5 stycken tjejer i vår klass som badade, och bl.a elsa var inte med :@ å sen så var hoppbassängen stängd, och man blev rätt trött på alltihopa efter ett tag, har ju vart där så jäkla många gånger nu så man vet hur allt är.. dessutom hade dom typ inget nytt?! :( bara typ renoverade duschar och en ny "fontän" typ -.- å sen skämde jag ut mej så jä*la mycket idag?! Helt sjukt :O bland annat så halkade jag i trappan, PRECIS framför typ 15 halvsnygga killar från sanda.. åååh dog verkligen x0 haha jaja, dom kände antagligen inte mej så.. ;) 
Aja, sen var inte livräddningen det roligaste heller, usch hatar det.. aja, lite kul å åka i den där bojen iaf, hehe ;P
Men ja, så det var lite blandat kul och mindre kul idag, har ju vart med om roligare rosenlund-dagar! Menmen, ska inte klaga, slapp ju vanlig skoldag iaf :D
Aja, sen vid ca halv tre åkte vi iaf slutligen hem med bussarna, och sen tänkte jag och elsa att svenne säkert skulle köra vid tre, men NEJDÅ, han körde bara först om en timma, så där var vi fast i ölmstad, i spöregnet.. Så då gick vi bort till krysset, tröstade oss med att köpa choklad, och sen satt vi där vid ett bord och snackade och läste tidningen haha :)
Å sen när det va typ 20 min kvar så gick vi bort till busshållplatsen, stod där i typ 10 min, och sen kom ÄNTLIGEN svenne, och sen fick vi båda uppskjuts iaf :D 
Å sen när jag kom hem så typ var jag helt död, så då chillade jag först en stund, pratade lite med mamma och läste JP, och sen vid typ halv sex så åt vi, och sen vet jag inte vad jag gjorde riktigt, men sen läste jag en stund, ända tills halv åtta hos mej började! :) å så var det ju robinson med, bäääästa!<3
Så så har min dag sett ut! Nu ska jag äta kvällsmat, spela lite piano och sen gå och lägga mej, för har seriöst inte vart såhär slut på LÄNGE!
Men vi hörs typ imån eller nåt! :)
Puss :*
fick bli en bild från förra veckan, osminkad och superfräsch höhö..

Kommentarer
Frida ;D säger:

Haha, lugnt du! ;)
Jagveet! Asnygg!! Typ två år gammal med.. Eller iaf ett! :P
Och du skämde ju inte alls ut dig såå mycket, dom märkte det la knappt typ.. ;D <33

2012-08-22 | 22:11:30
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback