myshelg! :)

Hallojsan allihopa! :)
asså vad skumt! känns som det inte alls va längesen jag bloggade, men det var ju för två dar sen!! ;o
dåligt av mej!!
menmen! jag har iaf haft en riktigt mysig helg med familjen! :) igår va en asrolig dag, särskilt på kvällen! på dagen gjorde vi väl dock inte sådär jättemycket.. jag fick gå upp tidigt för att ge hästarna frukost (lena är utomlands), och sen efter det så gick jag, mamma och tinna en långpromenad, gött! så fikade vi vid kvarnsjön/ån och så hann jag ligga och schteka lite med ;)
men sen drog vi hemåt, och sen gjorde vi lite mat och sen chillade jag typ en stund, och sen vid typ kvart i sex åkte jag och pappa till stallet! för vi hade nämligen stalljouren igår, fast vi hade sån röta att vi bara behövde hjälpa till på kvällen (Y) så sen va vi i stallet i två timmar och mockade och krattade alla spiltor och boxar, satte in havre och hö till hästarna, fyllde på vatten, tog in hästarna osv, och det va rätt skoj faktiskt! :) haha bara lite läskigt när det står typ 25 hungriga hästar som man ska öppna grinden åt x) haha nä men det gick bra!
å sen vart det hem, och när vi kom hem var min ena kusin och hans flickvän hos oss! så sen satt vi där och åt hemmagjord pizza och hade det jättetrevligt, och sen hade vi en låång spelkväll ända tills typ halv ett, då vi spelade både Risk (som jag hatade innan, men börjat gilla lite smått) och HÖGSKOLE- Alias! :D haha, båda va skitsvåra ju, och högskole-alias va ju assvårt med hur svåra ord som helst, fast ändå så var jag och min bror skitnära att vinna faktiskt, haha ;) kan berott på att jag fick lite extratid en gång för jag är så "liten", menmen ;)
nämen det va en skitkul kväll med syskonen och kusinen :D
haha inte direkt passande bild men tyckte den va snygg ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback