glömde..

...ju att berätta hur det gick på ridningen i torsdags! :p
men det gick bra! eller hyfsat, hade Benito, som jag gillar för det mesta, dock är han sjukt stel och ibland kan han få ryck och typ bara springa iväg nån annanstans och vägra svänga xd menmen, vi jobbade iallafall med galoppfattningar och på volterna, och galoppfattningarna gick sjukt bra och då lyssnade han jättefint, men sen på volterna fick jag verkligen jobba stenhårt för han va så sjukt stel liksom. Dock är det inte så konstigt eftersom han är en sån lugn häst som knattarna och nybörjarna brukar få rida, så då har han väl blivit rätt stel och typ lite skänkeldöd. Och så är han ju rätt gammal med, så jag får vara nöjd!
Sen hade vi en skitbra ridlärare med, nämligen min syssling Elin! Essi och de andra är nämligen i portugal så vi hade henne i torsdags dårå, och hon va skitbra! :)
Å sen skulle vi även gjort förvänd galopp, men det hann vi inte så vi skulle ta det nästa vecka.
Men ha en bra kväll hörrni!
Puss :*
såhär ser fina benito ut! :)

Kommentarer
Frida :) säger:

Sv:

okej.. :/

Haha, ja -.- <33



Okej, men det var inte en besvikelse iaf då! ;) <3

2012-04-15 | 19:29:12
Bloggadress: http://friidaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback