the day ;)

Hejsansvejsan alla glada :D
idag har vart en go dag, förutom att elsa fortfarande är sjuk :/ men iaf så har det vart en helt okej skoldag, finns väl dock inte så mycket som är värt att nämna ;) men har vart en bra, vanlig onsdag helt enkelt! :)
Sen så har jag haft för mig lite saker när jag kom hem med, t.ex gjort smoothie (se bild) som blev helt sjukt underbar faktiskt, om jag får va sån ;) haha nejmen jag har aldrig hittat nåt bra smoothie-recept innan typ, men idag googlade jag lite och hittade ett som verkade bra, bara att jag gjorde om det lite ;) så om ni tycker det ser gott ut på bilden, så har ni receptet här!
  • Glass (ta så mkt du vill)
  • ca 2 dl valfri yoghurt (i mitt fall jordgubb)
  • ca 1 dl mjölk
  • 1 dl hallon
  • 1 dl blåbär
  • 1 msk honung
Blanda ihop allting i en mixer, sen klart! :D och sen om ni vill piffa till det lite, som jag gjorde, så kan ni toppa med lite flingor över! :D
Så nu har jag inte så mycket mer att tillägga än att jag just nu håller på med en ny header! :) får se när den blir klar :P men nu ska jag iaf göra mitt vanliga kvälls-nöje, nämligen se på halv åtta hos mej och sedan bonde söker fru, wiiiie!! :D
Hörs imån,
puss :*
ah man ser inte så tydligt, menmen..

Kommentarer
Frida ;) säger:

Åååh, GOTT! :D <3

2011-09-15 | 20:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback