tallnäs #1 :D

oh shitt..mitt största problem just nu är hur f*n jag ska få detta till ett hyfsat "kort" inlägg så nån orkar läsa..?! Asså gud, detta kommer inte gå bra känner jag xO
jaja, om det blir för mke får jag dela upp det! men iaf så har även ella och allis gjort lite kortare versioner av lägret, haha ;)
nä men nu ska jag för en gångs skull försöka att inte skriva så detaljerat, som jag alltid annars gör, hehe ;)
okej det kommer aldrig gå...!
Men det hela började ju då i lördags förmiddag, då vi hoppade på en buss från krysset :) sen efter en rolig timma  va vi framme. då typ fick vi våra rum och fick bädda å packa upp å sådära :P sen efter det va det nog mat, (va faktiskt asgod mat där!) och sen typ en liten samling med lekar och sådära, och sen efter det så gick vi å spelade minigolf, askul! ;D kom tvåa, hehe ^^
och sen efter det så va det nog samling igen eller nåt, och sen vid typ fem eller nåt så vare mat (om jag inte minns fel..) å denna gång blev det tacos! :D sen efter maten så fick man typ gå till idrottssalen och spela fotboll mm, men det kände inte vi för, jag, elsa å ella, så vi gick upp till vårat rum, och sen så tänkte vi att vi måste hämnas lite på killarna, för när vi kom tillbaka till rummet på nån rast så såg vi att dom typ vart inne i vårt rum, så vi ba: asså shiit, tänk så har dom typ rotat i våra väskor?! osv, å sen så bara hoppade dom fram å skrämde livet ur oss :@ haha ;) så då smög vi in till killarnas rum, letade efter deras godis, och tillslut hittade ella det (eller ah, chips) och så tog vi massa cola  med, hhaaha (a)
å sen fick vi lite smått panik när albin kom in (halvnaken) och typ ville va med oss eller nåt, för vi ville ju inte att han skulle misstänka nåt x) men sen va vi så snälla att vi satte i lite godis å så till dom som tack, haha, men nädå, dom blev skiiiitarga ändå, och sen så rusade dom in i vårat rum och sprejade det fullt med kill-parfym, euww!
hahah, å då slog vi tillbaka IGEN, med att spruta dior-parfym i deras rum och på hela albins kudde x'd
hahahha, just det, glömde ju säga att vi började fighten med att ta deras väskor å gömma dom i vårat rum, och sen efter det så gjorde dom likadant, bara att vi gav tbx dom, medans dom inte lät oss få dom på en timme typ -.- hahah, men iaf så efter vi krigat lite med killarna, så va det samling i kapellet kl 9, å det va aasmysigt med massa ljus å så låg man där å slappnade av...ända tills slutet då mia sa: nu är det kvällsfika i östergården (elr nåt), och albin ba: ÄRE GOFIKA?! HAHAHHAHAHAHAHA x'D asså höll seriöst på å dö x'dd
fortsättning i det andra inlägget! ;)
asså gash, tog ju inga bilder på lägret :( aja, får bli en hemmabild dårå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback