tallnäs #2 :D

aej, det går seriöst inte med ett inlägg xO gud, hjälp mej xd ajja, fortsättning här iaf! ;)

hahahha, men sen va det iaf asmysigt för vi satt å fikade å kollade på en 9-11-dokumentär ända tills elva, och alla satt typ å glodde ögonen ur sej i 1½ timma, haha, men asså det va så himla...tja,,gripande, typ! :'{
å sådär, men sen gick vi iaf upp allihopa till huset där vi bodde, och sen efter mycket flummande i vårat rum, så gick vi å satte oss hos killarna, och den stunden kan vara den absolut roligaste jag haft i mitt liv x''D asså gud har nog iaf aldrig skrattat så mycket på en gång xD asså shit, kan inte säga så mycket mer än att albin är en gudagåva på att imitera norrlänningar x'D "en gång parade min ren sig med en hund, vet ni vad det blev då? en rund!" hahahhahahahahahah xD eller nåt sånt, kommer inte ihåg riktigt xD men såå jävla kul xdd så satt vi där till halv ett eller nånting, och sen efter allis strejkat lite och det kommit lite klagomål från andra personer som ville sova, så gick vi å la oss ;)
Sen nästa morgon blev det tidig väckning klockan halv åtta typ, sen åt vi GOD frukost, och efter det va det städning + packning som gällde till tio, och sen hade vi samling, då röstade vi om vem som skulle va lucia, och bara för att jag, ella och allis röstade på elsa så vann hon! YEEY! :D så kul för elsapelsa! :D
och sen klockan elva, så va det gudstjänst, lite halvtråkigt men hade ändå rätt bra underhållning, haha x)
och sen efter det va det mat, med efterrätt (precis som på lördagen) och sen efter det så va det dags att åka hem!
men det va iaf ett skiitroligt "mini-läger"! :D
och GUD FÖRLÅT MEJ, ingen kommer orka läsa, men jajajja, om ni har tråkigt nångång så! ^^
hahah, vad ska jag göra av mitt skriv-beroende?! x)
jaja, nu ska jag nog kolla på GG eller nåt!
ha det bäst, hörs imån!
puss :*

Kommentarer
natta säger:

hej sweetie =) Låt dom växa! men du behöver inte låta de växa helt fritt o i mitten så det ser hemskt ut utan låt de växa precis under och lite i fram, noppa bort det överflödiga. Sen när det börjat komma ut en del kan du fylla i den form du vill ha och låta de växa ut i den formen... :) KRAM

2011-09-13 | 18:52:07
Bloggadress: http://HTTP://NAATTA.BLOGG.SE
Ella :D säger:

HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHH RRRUUUNNNNDDD XDDDDDDDDDDDDDDDDDD DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR XDD

2011-09-13 | 21:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback