slapp söndag :]

Hallå alla :D
idag har vart en rejält slapp söndag ;) eller okej, har faktiskt storstädat mitt rum och gjort massa läxor, men förutom det har jag knappt gjort nåt vettigt :P typ bara åkt till krysset med mamma, där fick jag en jättestor glass + hockeypulver, hehe ^^ och sen har jag gjort äppelpaj oxå som efterrätt :) men det är väl allt, typ! ;)
Och nu är jag lite lack på mamma och pappa, eftersom de tänker ockupera tvn nu ikväll, och jag vill ju se idol.. :( men sen kom jag på att jag kan fråga mina kusiner ifall jag kan åka ner till dom och kolla, så antagligen blir det väl så dårå ^^
så nu tror jag faktiskt jag måste kila, men hörs imån igen!
puss :*
bjuder på en liten minibild från GC i julas :j miss it<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback