musik jag gillar!

eftersom jag fått lite önskemål om att jag ska lägga ut lite youtubeklipp å musik å sånt som jag gillar, så tänkte jag lägga ut lite grejer som jag älskar att lyssna/kolla på!
så vi kan börja med lite random musik som jag brukar lyssna på! :)
jag älskar adele's låtar, hon har GRYM röst och sjukt bra och fina låtar, och en av mina favoriter med henne är denna :j
sen finns det massor av andra grymma låtar av henne med, t.ex Someone like you :)
Sen är rihanna en av mina favoriter med, finns hur många awesome låtar med henne, så blir svårt att välja men denna gillar jag starkt!
Sen så är veronica maggio en av mina absoluta favoriter, och i detta fallet kan jag inte bara ta en låt av henne, så jag tar två! ;)
:D
sen så har jag även fått en ny favorit, och det är denna!
Sen så har jag även vääldigt många gamla band/låtar som jag fortfarande älskar, och ett av dom är kent! :D så grym musik dom gör asså! måste lägga in två stycken här med, eftersom de har så många!
och den sist-"nämnda" låten, är nog den finaste låten jag vet :') gråter alltid till den, och när jag gifter mig ska nån sjunga den på mitt bröllop, har jag bestämt! <3
Så, nu har ni fått ett litet smakprov på vad jag lyssnar på, mer kommer en annan gång!
Hope you like it! :)
Kommentera gärna va ni mer vill att jag ska skriva om!
Nu ska jag se på film, hörs imån
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback