monday ^^

Idag har väl vart en hyfsad dag i skolan, eller ah den va sjukt flummig kan man ju lugnt säga..! x'D hahah, måndagar är tydligen vår flum-dag..? ;) haha, ahja men det va rätt gött ändå för jag å elsa fick städa, så då missade vi typ halva spanskan och sen en kvart av matten (y) ^^
hahahha, just det! måste ju berätta om va som hände på ica med xD haha, vi kände att vi (jag) va otroligt sugna på naturgodis, så vi gick till ica, tog med 20 kr, och valde ut lite. å sen gick vi till kassan, å han ba: 37 kr, haha, så då fick vi ju gå tillbaka å hälla tbx lite, xd, å sen gick vi tillbaka igen, och han: 25 kr, hahahahah, så då började vi gapskratta och sen tänkte vi hälla tbx ÄNNU mer men sen tänkte vi, äh vafan, man får mkt mer vanligt godis för detta, så då tog vi lite godis, och sen när vi kom fram till kassan så sa han typ: 20..jämnt. Hahahhahah, fasen va rädd man blev då xD hahaha, så det va lite småkul x)
haha, å sen va killarna så snälla å gav oss typ en fjärdedels stor fanta exotic med :D ibland kan dom faktiskt va rätt snälla.. ;) haha, men jaa, det va la det som hände i skolan ungefär!
Sen så har det inte varit lika roligt här hemma precis.. :( kände nämligen redan i skolan att jag fick skitont i magen, men sen gick det över iaf, men sen när jag kom hem så kunde jag knappt stå upp eller nånting för det gjorde så JÄ*LA ont D': fyfan, typ den värsta smärtan jag känt, typ! :o tror nu i efterhand tror jag det va magkramp eller nåt, för det gjorde verkligen svinont! :'o usch.
jaja, sen efter jag legat ett par timmat å vilat, så gick jag slutligen ner till köket och kunde göra några tal på matteläxan, och sen efter en stund så gick jag till hästarna å gav dom mat, och då hade det som tur var nästan gått över helt!
Så hoppas VERKLIGEN det inte upprepas!! :(
Jaja, nu ikväll har det iaf vart trevligt, har legat å kollat på mina två favvo-program: halv åtta hos mej och idol :D
asså gud, kan knappt förklara min kärlek till idol, haha xD älskar det..!! :D bara så himla surt att jag hatar dom två nya i juryn.. :( jaja, idag va det iaf riktigt roligt x) hahahha, ryssen på slutet, nån som oxå kollade?! x'D
hahaha, ahja, nu ska jag sluta, har ju skolfoto imån och det gäller ju att inte komma till skolan som en zombie ;) dessutom har jag lite smått panik eftersom jag knappt tänkt på det överhuvudtaget, så vet inte vad jag ska ha på mej! :o ahja, hittar väl nått :P
men vi hörs imån!
puss :*
åhhh. bildbrist :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback