I skolan

Hej alla  just nu sitter man här med 2 iphones + 2 xperiaX8, haha ;) har nämligen glömt idrottskläderna hemma, smart som jag är x) Men iaf betyder ju det att jag slipper idrotten :D så d e ju najz ;) Har faktiskt vart en asgo' dag ^^ har bara haft spanska än så länge, å efter det hade vi en aslång rast, å då gick vi och köpte ben&jerrys å gick vi ner t bryggan å chillade där ända tills nu :p å sen är det lunch å efter det so och sist fysik, å så slutar vi vid tre å då hänger elsa med mig hem å sover över tills på imån då vi drar till tallnäs med konfan :D Så det blir sköj! Sen hann jag ju inte uppdatera nåt igår, eftersom det va ridning å så :) Men igår va iaf en otroligt sorglig dag, vi började med att prata om stefan liv å så å sen så gick vi bara en runda ner till hamnen å så, å sen så fortsatte dagen typ som vanligt, men i slutet blev det iaf roligt (flummigt iaf xd), så trots det sorgliga va det ändå en bra dag :j Sen efter skolan drog jag då till stallet, fick benito, å på lektionen hade vi galoppbommar, å det gick la hyfsat men han fuskade lite i hörnen å så men jaja, fick fart på honom iaf ;) Å sen efteråt fick jag CYKLA hem, -.- haha nä det gick bra ;) oops, nu slutar vi visst, men får se om jag uppdarerar mer, annars hörs vi på söndag! Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback