I skolan #2

Hej alla! :) Just nu sitter man ensam här i ett omklädningsrum och tråkar :/ Har nämligen blivit rejält förkyd efter helgen, eftersom elsa är dunderförkyld å är hemma idag, så är det inte så konstigt att även jag blev smittad.. Men iaf har jag ju lite tid på mig nu att skriva, så tänkte berätta lite om igår (lägret berättar jag om ikväll) :p Men iaf så va det slappt sen när man kom hem från tallnäs, typ latade mig en stund å så gjorde jag lite läxor med. Sen vid typ halv sex åt vi mat å sen så va jag tvungen å cykla iväg, eftersom det va "rid-dag" igår ju ;) så vi gjorde det vanliga, tog in hästarna, gjorde i ordning dom å sen drog vi ut på samma runda som förra gången ^^ gick lika bra denna gång, han va bara lite fjantig i början ;) men det va iaf en asgo' runda med samma härliga race-galopp på slutet som förra söndagen ;D så det va jätteskoj! Testade även lite "dressyr" med honom, typ ställde å böjde mm, och det gick jättebra!! :D så duktig är han!<3 Å sen vid typ halv åtta kom vi hem, gav dom mat å sen åkte jag hemåt å såg på idol! :D Sjukt go söndag! (y) Nu måste jag sluta, men hörs ikväll! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback