dålig uppdatering de närmsta dagarna..

Hejsan alla! :) Måste tyvärr meddela att den dåliga uppdateringen som varit nu de senaste dagarna kmr fortsätta, är jag lessen..igår hann jag inte blogga, idag hinner jag inte för det är ridning (är i stallet nu) och imån måste jag ev in till stan å köpa stövlar, har inga typ.. För det måste jag ju nämligen ha till helgen då det är nattkampen!! :D iih, ska bli såå kul, eftersom vi oxå ska till ullared innan!! :D är bara lite småsurt att jag inte har några pengar typ :/ Jaja, kul som f*n ska d bli iaf! :D Och sen efter så fortsätter det roliga, ska nämligen ha log-party hos Frida på söndag-måndag å sova på hö-logen :D blir såå mysigt!!! <3 Så det lär bli en toppenhelg, dock inget bloggande som ni förstår.. Men kanske, om det inte blir stan imån, så hinner jag eventuellt blogga lite :] Får se! Men om inte, så får ni ha det så jättebra tills vi hörs efter helgen! :) Puss :* Ps. Mobilbloggar ju nu så ingen bild tyvärr.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback