25 onödiga fakta om mig!

25 onödiga fakta som ni (kanske) inte visste om mig! :D

·         Jag har rätt stort synfel och har linser

·         Jag är äldst i min klass

·         Jag älskar bäbisar ^^

·         Gossip girl är min drog<333

·         Jag älskar lukten av bensin :D

·         Jag ääälskar böcker, mår typ inte bra om jag inte får läsa nåt

·         Jag läser tidningen Frida (passande, huh?)

·         Jag älskar att titta i inrednings-tidningar

·         När jag blir stor vill jag bli något som har med hus att göra

·         Jag älskade programmet Såld på hus när det gick på tv

·         Jag älskade programmet Mammas pojkar när det gick på tv

·         Jag är fullkomligt galen i Idol

·         Jag HATAR Let’s Dance

·         Jag har vart i Spanien 3 ggr

·         Jag älskar att imitera min pappa ^^

·         När jag va liten såg jag på Mumin 24/7 typ :D

·         Jag älskar spelet RappaKalja

·         Jag älskar skärgården (särkilt sthlms!)

·         Jag älskar att gå i gamla stan, haha ^^

·         Jag älskar att ta massa bilder vart jag än är

·         Jag gillar tv-serien Svaleskär

·         Jag HATAR kokos

·         Innan var jag allergisk mot röd paprika och jordgubbar (!)

·         Jag har sprungit orientering

·         Jag följer typ 10 bloggar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback