you were born an original, don't die a copy.

Och idag har oxå vart en rätt go fredag! :)
började med spanska, bara lite glosor och kolla på film (en serie), sen va det ju då långrast, då vi tillbringade tiden nere i ett omklädningsrum, hahaha x) satt där och pluggade lite fysik, och satt å pratade med peddo-ben, som vanligt, hahah xd och sen när vi suttit där ett tag så släcktes ljuset (ni vet, sånt som går på om man rör sej), så allt blev kolsvart typ, haha, å fy va läskigt det va! haha, fast sen vande man sej, och sen satte vi på "vill ha dej i mörkret hos mej" på youtube, haha! ^^
å sen vid halv elva så hade vi ju då idrott, vilket va sjukt jobbigt eftersom vi hade styrke-och konditions-övningar + basket! xO haha, jaja, fick sluta tidigare iaf! (y)
efter det va det mat, och sen hade vi so, och till slut va det då det fruktade FYSIKPROVET...! haha! ;) skoja bara!
men jaa...va kan jag säga..? x) kommer absolut INTE få mer än E i fysik asså...! om ens det... FYFAN va svårt det va! USCH! D:
jaja, nu är det iaf överstökat! :P
och sen fick vi iaf äntligen åka hem, och sen jag kom hem har jag knappt gjort ett skit, och ändå är klockan snart kvart i åtta! :S haha, men jag har iaf gjort toast och milkshake, och när mamma kommer hem ska vi göra minipizzor! :D
oj, nu kom hon visst!, måste kila, men vi hörs senare/imån!
ha en fortsatt trevlig kväll alla!
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback