spännande lördag ^^

Hali hallå alla :D
idag har vart en rätt händelselös dag, men ändå rätt spännande dag ;)
sov rätt länge, var skönt (y) sen satt jag typ flera timmar och tittade på massa piano-tutorials på denna låten, och sen satt jag och spelade, och spelade och spelade, och till slut satt den! :D asså inte hela såklart, men typ fram till refrängen iaf! :D och sen spelade jag på mina FYRA läxor, och sen spelade jag gitarr med! :)
jaja, sen så va jag tvungen att städa upp lite i mitt rum + tvrummet, och sen hjälpte jag mamma med salladen och äppelpajen vi skulle ha efter middagen!
och sen vid fyra kom då Johan och Sandra, så hälsade vi och blabla, och tjaa, åt middag och så, och sen så hände väl inte så mkt mer ;) men sen vid halv sju stack dom till min kusins fest, och sen nu på kvällen har vi bara haft myskväll med nötter, chips och teve-tittande!
Precis som förra veckan såg vi på "Helt magiskt", och denna gången blev jag ännu argare för dom gjorde helt sjuka saker som man bara inte fattar hur dom gör!! gaaaah...! ;) så tänkte se om det finns några klipp från programmet så ni som inte sett det får se! :)
men jaa, och sen ringde även syrran, va gött å prata ut lite! :] va ju oxå tvungen å skvallra lite om johans nya tjej.. ;) hehe.
men men, trevlig lördagskväll iaf!
nu hade jag tänkt och lägga ut den tredje (?) delen av min onödiga-fakta-om-mej-lista!! :D haahhaha, den blir bara längre och längre kan jag säga! ;) hahah, men kommentera gärna och säg va ni tkr och va ni vill jag ska lägga ut mer av! :)
okej, fanns typ inga klipp från kvällens program ute redan, men tar ett från förra veckan! asså gud, det är så äckligt och läskigt!! xO
ska se sen om det finns mer klipp om nån dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback