skola på en lördag!? :O ;)

Halloj alla! :D
allt bra med er?? :)
här är det finfint, trots att man va en sväng i skolan på förmiddagen dårå ;)
men det va inte så farligt, hade bara två lektioner som va 45 och 50 min var, å det va bara lite spanska först, och sen hade vi musik, fast det va rätt pinsamt, spelade nämligen upp våra "låtar" vi gjort... xd aja, ingen av mina föräldrar va där så det va inte så farligt ändå ;)
å sen så slutade vi vid 11:10, en timma före alla andra ;), och sen gick jag, elsa å elsas föräldrar upp till fiket och tog varm choklad, en cookie och en jääätttestor maräng som elsa och jag delade på :D
så gött! :) å så satt vi där nästan en timma å bara pratade och skrattade, mysigt! :]
å sen åkte vi hem :P
å här hemma har jag knappt gjort nåt vettigt haha ;) först så typ gjorde jag ingenting i två timmar elr nåt, men sen åt vi mat och sen gick jag till hästarna en sväng :)
å tjaa..sen dess har jag sett på lite mer än halva twilight och har börjat skriva på filmanalysen vi har i svenskaläxa, rätt go läxa faktiskt å bara sitta å se nån bra film (som man väljer själv då) och sen skriva lite om den (y) ;)
Hehe men jaa, å nu sitter jag här!
Tänkte överföra dom där höstbilderna jag tog förra helgen nu med, kanske kmr upp några sen lite senare :P
men sen tänkte jag bara berätta lite om gårdagen + i torsdags med :)
puss :*
bild från idag! :D så jääääkla gott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback