ridningen!

Hallå alla! :D
just nu sitter man i väntan på att mina nutella-cookies ska bli färdiga i ugnen! :) bakar nämligen till på lördag, då elsa ska ha partey :D
hoppas dom blir goda! ;)
men i väntan på det kan jag berätta lite om ridningen igår och planerna från resten av dagen! :)
Jao igår så hade jug ju lille crut igen, och denna gången övade vi på galopp-delen på dressyrprogrammet vi ska rida nästa vecka! och jaa.. det gick väl sådär, haha xd asså han blir typ supertaggad när han ser de andra sätta igång i galopp, å då sticker han iväg som fan asså, så i början gick det verkligen kasst och han böjde sig utåt HELA tiden verkligen -.- men sen efter en i gruppen ramlade av och nästan blev trampad av hästen (:s), så gjorde vi det två och två ist, å då gick det mkt bättre! :) så jag känner mej ganska säker inför nästa vecka iaf, eftersom man rider en och en då (LC1 rider man) :]
Jaja nog om det!
Sen så vart det hem, kollade på robinson, åt nutellamackor och så och sen kunde jag lägga mej så sent jag ville ju, hehehe ^^
haha hade ingen aning om vad jag skulle ha för bild så här har ni en mkt tjusig bild på mej och northon från...typ i våras eller när det va ;)
haha och ja, det är bara 60 cm men mobbas inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback